Platser kvar på höstens öppna utbildningar

Öppen utbildning för materialleverantörer

Välkommen till SundaHus utbildning för materialleverantörer.

• Göteborg (28/10), kl 9.00-16.00, Ekocentrum, Aschebergsgatan 44
  • Stockholm (24/11). Fullt!

Leverantörer och producenter av byggvaror står idag inför många utmaningar och krav från bygg- och fastighetsbranschen. Efterfrågan på byggvarors dokumentation och information om innehåll ökar med beställarnas ambitionsnivå. På utbildningen kommer SundaHus erfarna kemister samt byggherrerepresentanter att delta och vi tittar på vilka krav de olika certifieringssystemen ställer, vilka krav SundaHus ställer på dokumentation samt vad som är på gång i branschen, bland mycket annat.

Läs mer och anmäl dig på SundaHushemsidaeller klicka på länken ovan.

Öppen grundutbildning SundaHus för projektdeltagare

Välkommen till SundaHus utbildning för projektdeltagare och projektledare.

Vi erbjuder en öppen, halvdags grundutbildning för användning av SundaHus Miljödata. Utbildningen ger en introduktion till hur man använder SundaHus i projekt samt viktiga frågor kring materialval. Målgrupp är projektledare, entreprenörer och konsulter som använder SundaHus Miljödata i projekt.

Diplomerad SundaHus-samordnare.

Välkommen till utbildningen Diplomerad SundaHus-samordnare.

Utbildningen riktar sig till personer som har erfarenhet av att arbeta med medvetna materialval men som vill fördjupa sina kunskaper. Du kan till exempel vara konsult, entreprenör, miljöchef/samordnare eller projektledare. Målet med utbildningen är att de som blir diplomerade SundaHus-samordnare ska kunna arbeta effektivt i byggprocessen och kunna ge projekten stöd i arbetet med medvetna materialval.

Läs mer och anmäl dig på SundaHus hemsida eller klicka på någon av länkarna ovan.