SundaHus söker miljökonsult/kundansvarig

SundaHus söker miljökonsult/kundansvarig

SundaHus fortsätter att växa och vi söker en miljökonsult/kundansvarig till vår marknadsavdelning för tillsvidareanställning på heltid till vårt kontor i Mjärdevi Center, Linköping.

Vi erbjuder

SundaHus vision är att vara internationellt ledande och den mest professionella leverantören av system- och konsulttjänster som leder till ett samhälle utan hälso- och miljöfarliga ämnen. Vi erbjuder ett spännande arbete där du tillsammans med oss strävar mot denna vision. Tjänsten har stort utrymme för egna initiativ och du kan utveckla både dig själv, marknadsverksamheten samt bolaget i stort.

Vi erbjuder dig ett engagerat team med erfarna kollegor samt möjlighet att vara med och påverka utvecklingen inom såväl bolaget som branschen i stort.

Rollbeskrivning

Som miljökonsult/kundansvarig på SundaHus är din uppgift att arbeta med ett brett spektra av marknadsaktiviteter mot både befintliga och nya kunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:

-Utbilda i medvetna materialval och SundaHus Miljödata

-Stödja befintliga kunder i deras arbete med medvetna materialval

-Sälja och utföra miljökonsulttjänster relaterat till medvetna materialval

-Delta och genomföra olika typer av marknadsaktiviteter

Din uppgift är att vara den sammanhållande länken gentemot våra kunder och vara ett stöd under hela processen samtidigt som du initierar nya affärsmöjligheter. Dina och bolagets kunder är huvudsakligen fastighetsägare. SundaHus kunder finns runt om i Sverige vilket innebär resor i tjänsten.

Din bakgrund

Du har en bygg- och/eller miljöutbildning eller motsvarande på högskolenivå. Det är en fördel om du har erfarenhet av att arbeta med miljöfrågor i bygg- och fastighetsbranschen.

Som person är du affärsmässig, initiativrik och har förmågan att driva processer för att uppnå resultat. Det innebär att du är lyhörd samtidigt som du har en förmåga att tänka ut nya lösningar och se sammanhang ur kundens perspektiv. Du trivs med att möta människor, att samarbeta och med din pedagogiska läggning och pondus får du ut ditt budskap både i samband med utbildningar och i andra sammanhang. Dina personliga egenskaper är mycket viktiga för oss.

Urval sker löpande och vi ser gärna att dina ansökningshandlingar, personligt brev och CV, skickas till jobb@sundahus.se senast 4 mars

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vVD Lisa Elfström på telefon 013-36 30 75 alternativt via mail lisa@sundahus.se.

VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

Vi undanber oss alla former av erbjudanden av rekryteringsstöd så som olika systemstöd för annonsering, CV-hantering, konsulttjänster etc. Vänligen kontakta oss inte för att erbjuda dessa tjänster i någon form.