Välkommen till vårens utbildningar

Välkommen till vårens utbildningar

SundaHus erbjuder heldagsutbildningar i Stockholm och Göteborg för leverantörer och producenter av byggvaror. Målet är att ge dig som leverantör och/eller producent en helhetssyn över de miljökrav som ställs på byggvaror av marknaden idag. Utbildningen fokuserar på den nya versionen av systemet, SundaHus dokumentationskrav, hur SundaHus Miljödata används i projekt, hur du fyller i en byggvarudeklaration och vilka krav som ställs på byggmaterial i olika typer av certifieringssystem.

SundaHus erbjuder också halvdagsutbildningar för dig som arbetar i projekt. Målet är att deltagarna ska förstå vad som förväntas av dem i projekt kopplade till SundaHus Miljödata och varför beställaren har valt att arbeta med medvetna materialval. Dessutom går vi igenom den nya versionen av SundaHus Miljödata som publicerades i december.

Läs mer om utbildningarna på: www.sundahus.se/tjanster/utbildning/

Har du frågor? Maila till info@sundahus.se alternativt ring till 013-21 40 90 så hjälper vid dig.