Ny sponsor till förbundet presenteras i kvällens sbfplay-magasin

Pressmeddelande   •   Sep 30, 2014 15:44 CEST

Kvällens magasin är välfyllt med nedslag i såväl crosskartvärlden som i rallycrossens finrum. Och rallyföraren som tog SM-guld i Umeå, Pelle Wilén kommer till studion samt att vi lyssnar av vad STCC har för framtidsplaner.
Klockan 19:00 på www.sbfplay.se

I kvällens magasin presenteras även förbundets nya samarbetspartner, skruvat.se. En av företagets grundare, Peter Jakobsson kommer och gästar studion.
- Ja, vi har sedan tidigare ett samarbete med Henning Solberg och har haft med en del andra förare. Men det känns bra att vi nu tar samarbetet ett steg till. Vi har även inlett samarbete med Svenska Rallyt och nu också med förbundet.  Vi vill gärna ta ett större grepp om hela den här publiken och sporten och visa att vi kan tillhandahålla bra och prisvärda produkter och lösningar till de som är lite mer professionella, säger Peter Jakobsson.

_______________________________________________________________________________
Varje år arrangeras i Sverige bilsporttävlingar som ingår i VM (Rally Sweden) eller EM (Dragracing i Tierp och Rallycross i Höljes).

Kommentarer (0)