Årsmöte 11 jan 2020 - Avdelning Östergötland

Årsmöte 11 jan 2020 - Avdelning Östergötland

Härmed kallas du som är medlem i Svenska Downföreningen och tillhör Avdelning Östergötland till årsmöte lördagen den 11 januari 2020 kl.14.00.

Plats Fontänen, Västra vägen 32, Linköping

På årsmötet utser vi styrelse samt vilka som representerar avdelningen på det centrala årsmötet.

Anmälan till ostergotland@svenskadownforeningen.se senast tisdagen den 7 januari. Ange även medlemsnummer. Ev. frågor använd mail ovan eller ring Ulrika 070-191 86 69. Sista dag för motioner är tisdagen den 7 januari.

Vill du vara med i styrelsen skickar du ett mail till mailadressen ovan. Styrelsen kommer även att lägga ut förfrågan i avdelningens Facebookgrupp.

Vi diskuterar även vad vi ska genomföra för aktiviteter under 2020.

I samband med årsmötet har vi Julgransplundring. Vi bjuder på smörgås, dryck och allt som hör en julgransplundring till. Ange eventuella allergier vid anmälan. Alla är välkomna, såväl barn som vuxna. Under årsmötet har barnen möjlighet att titta på film.

Alla som anmäler sig kommer att få bekräftelsemail tillsammans med dagordning.

Kallelse och dagordning kommer även att läggas ut i Avdelning Östergötlands facebookgrupp.

Välkomna!

Avdelning Östergötland