Jarowskij söker 1-2 tonåringar till program för SVT/UR

Programmet som Jarowskij jobbar med är för SVT/UR och vänder sig till yngre tonåringar. Vi kommer att samtala kring viktiga ämnen som sex och samlevnad, sexualitet, pubertet, preventivmedel, jämställdhet osv.

Vi söker alla möjliga slags pratglada och härliga människor som vill medverka i ett moment som vi har i programmet. Våra programledare går ute på stan och frågar människor om diverse olika ämnen. Till detta moment ser vi gärna att ha med 1-2 personer med Downs syndrom, då vi vill ha ett bra urval på representanter av det svenska samhället.

Det blir en snabb och enkel inspelning där man får svara på 2-3 frågor. Det kan gälla vad det tyckte var jobbigast med puberteten, hur man frågar chans på bästa sätt, vad som räknas som manligt eller kvinnligt eller något annat liknande ämne.

Inspelningen sker i Stockholm under slutet av maj/under juni månad.

Låter det intressant för dig, eller din tonåring, kontakta Christoffer Granberg på Jarowskij via mailadress christoffer.granberg@jarowskij.se