Jultider och julklappstips

Jultider och julklappstips

Svenska Downföreningens kansli håller öppet till och med fredagen den 21 december och öppnar igen måndagen den 7 januari.

Vi önskar er alla en god jul och ett gott nytt år!
/ Anna, Mickan, Irma och Jessica på kansliet

Föreningens julkalender "Ett liv som andra" fortsätter förstås ända fram till julafton :-)

Julklappstips!

JULGÅVA

Swisha en gåva till Svenska Downföreningen i din väns eller släktings namn och skriv ut detta Gåvobevis och ge din vän på julafton.
WISH 123 634 52 35 (När du swishar skriv "Julgåva" i meddelandefältet)
Tips: skriv ut på ett lite tjockare och glansigt papper för "present-känsla" :-)

MEDLEMSKAP

Ge bort ett medlemskap i Svenska Downföreningen i julklapp. Fyll i uppgifterna för den person, familj eller arbetsplats du vill ge julklappen till och betala som vanligt, via formuläret Bli medlem. Anteckna medlemsnummer och lösenord för det nya medlemskapet.

Sedan är det bara att skriva ut det gåvobevis som passar, fylla i uppgifterna och ge bort i julklapp:

GÅVOBEVIS Personligt medlemskap

GÅVOBEVIS Julklapp Familjemedlemskap