Distansutbildningar från Down Syndrome Education: 0-5 år och 4-16 år - anmäl dig via föreningen!

Nyhet -

Down Syndrome International erbjuder två online kurser - läs mer om dem via nedanstående länkar. Svenska Downföreningen erbjuder våra medlemmar att anmäla sig via oss för att få rabatt.

Supporting early development for children with Down syndrome from birth to 5 years
Kursen kostar £200 (£240 inkl. moms) per deltagare. När en förälder anmält sig får partnern delta gratis. En organisation som anmäler 3-4 deltagare får 30% rabatt. Om man anmäler 5 eller fler deltagare så lämnas 40% rabatt.

Effective education for children with Down syndrome in school (4-16 years)

Kursen kostar £250 (£300 inkl. moms) per deltagare. När en förälder anmält sig får partnern delta gratis. En organisation som anmäler 3-4 deltagare får 30% rabatt. Om man anmäler 5 eller fler deltagare så lämnas 40% rabatt.

Om du är intresserad - maila till mickan.luning@svenskadownforeningen  och ange vilken av kurserna du är intresserad av senast den 15 december. Beroende på antal intresseanmälningar som kommit in erbjuder vi då att anmäla er med den aktuella rabatten.

Mickan Lüning

Fosterdiagnostikfrågor 0722- 19 38 99