Anita Östlund och Alexander Majorov klara för EM-final

Anita Östlund och Alexander Majorov klara för EM-final

Anita Östlund fick 52,76 poäng i korta och ligger på 17:e plats inför sitt final-åk kl 17.33 idag. Alexander Majorov ligger xx:a inför lördagens final bland herrarna och åker sitt friåkningsprogram kl xx.xx.

Inför damernas final idag ligger de två ryskorna Alina Zagitova och Sofia Samodurova på första- respektive andraplats, Alexia Paganini för Schweiz ligger trea.
Bland herrarna leder nationalitet Namn Namn följt av nationalitet Namn Namn och Namn Namn från land.
Nikolaj Majorov tog 59.68 poäng i korta och går därmed inte vidare till lördagens final.

Fredag 25 januari

Damer friåkning kl 16.00–19.55

Lördag 26 januari

Herrar friåkning kl 11.15–