Core PROBAR®: En proteinbar utöver det vanliga

Pressmeddelande   •   Mar 16, 2020 09:00 CET

Core PROBAR® - PROBARbly the best bar in the world!

Svenskt Kosttillskott släpper nu sin nya proteinbar: Core PROBAR®. En bar utöver det vanliga, med riktigt bra innehåll och fyra fantastiska smaker. Det perfekta alternativet när du vill ha ett proteinrikt mellanmål utan att behöva tumma på smaken.

I Core PROBAR® ligger fokus på ett riktigt bra innehåll med grym smak och konsistens. Baren finns i fyra smaker, Chocolate Fudge, Chocolate Coconut, Chocolate Peanut och Caramel Peanut. Alla med 20 gram protein per bar. Core PROBAR® kommer du vilja ha med dig överallt och är perfekt när du är sugen på något sött men inte vill kompromissa med varken smak eller innehåll.

• 20 gram protein per bar
  • Glutenfri
  • Låg socker- och kolhydrathalt

Ät din Core PROBAR® när du är på språng, efter ditt träningspass eller när du bara är sugen på något riktigt gott, kanske till efterrätt, mellanmål eller till frukost som en god topping på gröten.

Core PROBAR® hittar du här

Kommentarer (0)