Svenskt Kosttillskott lanserar ny smak på RAW Rampage

RAW Rampage är en högkvalitativ pre-workout i flera goda smaker för dem som vill prestera bättre och få ut det mesta av sin träning. Nu kommer den populära produkten i en helt ny smak av saltlakrits. Precis som de redan befintliga smakerna av RAW Rampage innehåller PWOn en ny uppdaterad formula med ingredienser som ger dig en extra boost och mer pump med tillsatt koffein för ökat fokus.

Om RAW Rampage:

• PWO innan träning
  • För ökad prestation
  • Tillsatt vitamin C, B6 och magnesium
  • Med beta alanin, kolin och kreatinbisglycinate™

Hör gärna av dig till vår pressansvariga mattias.l@svensktkosttillskott.se om du vill få ett sample på vår nya produkt att skriva om.

• pwo