Välkommen till Symetris kommundagar den 14-15 september 2016!

Pressmeddelande   •   Maj 31, 2016 14:37 CEST

Vi upprepar fjolårets succé och planerar att återigen anordna Kommundagar med intressanta föredrag och lärorika HandsOn. Förra året hette dagarna Cad-Q:s Kommundagar men eftersom vi har bytt företagsnamn heter eventet numera Symetri Kommundagar. Vi är dock samma personer och det är lika relevant och viktigt innehåll som tidigare.

När: Onsdag 14 september kl. 13:00 – Torsdag 15 september kl. 12:30

Var: Autodesks lokaler på Mölndalsvägen 24 i Göteborg

Klicka här för att se agendan i pdf-format

Klicka här för anmälan och mer information

Symetri möjliggör för innovativa företag inom sektorerna bygg, fastighet och industri att optimera arbetsflöden, underlätta datahantering och förbättra kvaliteten genom hela designlivscykeln. Vi vägleder våra kunder inom allt ifrån 3D-modellering och simulering till Product Lifecycle Management, Building Information Modelling och Facility Management. Vi har 300 medarbetare som bistår kunder i Norden och Storbritannien. Symetri är en del av Addnode Group AB vars B-aktie är noterad på Nasdaq Stockholm. Addnode Group erbjuder verksamhetskritiska IT-lösningar till utvalda marknader inom både privat och offentlig sektor. För mer information, besök: www.symetri.se.

Kommentarer (0)