Ulrika Tumfart, Teknikprodukters och Rönnes nya säljare i Norra Sverige

Välkommen Ulrika!

Teknikprodukter har nu äntligen en säljare med fokus på norra Sverige. Hon heter Ulrika Tumfart och har en gedigen erfarenhet av att arbeta med tekniska lösningar till den svenska industrin.

Ulrika har från början en bakgrund inom pappersindustrin och har sedan dess haft en lång och framgångsrik karriär där hon arbetat med bland annat mekaniska tätningar, drivsystem, pumpar och teknisk plast. Hon kommer att jobba med våra kunder i hela Norrland och vi är väldigt glada över att ha Ulrika med oss på Teknikprodukter. Detta ger oss möjlighet att öka både närvaro och support för våra kunder i norra Sverige.

Ulrika kommer att utgå från Rönnes i Sundsvall och arbeta med hela Teknikprodukters och Rönnes sortiment.

Ni når henne redan idag på utu@teknikprodukter.se eller 070-264 68 10.

Välkommen Ulrika!