Vi växer så det knakar och söker nu en innesäljare till vårt Göteborgskontor

Vi växer så det knakar och söker nu en innesäljare till vårt Göteborgskontor

Vi söker dig som brinner för teknik och kundservice!

Teknikprodukter är inne i en fantastisk tillväxtperiod och vi får slita hårt för att hinna med alla roliga utmaningar och uppdrag vi får från våra kära kunder. Därför behöver vi nu förstärka vårt redan vassa team på innesälj som varje dag levererar service i världsklass till den svenska tillverkningsindustrin.

Sök jobbet här hos vår rekryteringspartner One Partner Group

Om rollen

I rollen som teknisk innesäljare hanterar du inkommande ärenden, ordrar och frågor från kunder via mail, telefon samt chatt. Dessa är av varierande karaktär där vissa kunder vet specifikt vilken artikel dem önskar beställa, medan andra behöver mer vägledning. Till din hjälp använder du ritningar och sprängskisser på produkter för att förstå behovet och kunna komma med rekommendationer. Slutligen ansvarar du för att sy ihop affären och ta fram kostnadsförslag samt offert.

Du erbjuds ett omväxlande och roligt arbete i ett ekonomiskt stabilt bolag med bra arbetsmiljö, trevliga arbetskamrater och ständigt nya utmaningar. Du får marknadsmässig lön och möjlighet till årsbonus när det går bra för företaget. Utöver detta främjar vi en hälsosam och aktiv livsstil med generöst friskvårdbidrag samt att företaget bekostar alla startavgifter till motionslopp du vill delta i. Det finns goda utvecklingsmöjligheter och en chans att växa tillsammans med företaget.

Vem vi söker
Hos oss jobbar vi utifrån våra värderingar glädje, engagemang samt laganda och ser alltid till kundens bästa. Vi är mycket mer än våra produkter och vid varje arbetstillfälle skickar vi med allt det som är värdefullt men inte syns, såsom god rådgivning och service i världsklass. Vi söker dig som är teknisk intresserad och vill leverera detta tillsammans med oss.

Vi lägger störst vikt vid personlig lämplighet. Som person ser vi att du är engagerad, serviceorienterad, nyfiken, affärsmässig och problemlösande. Du behandlar många kundärenden varje dag varför det är viktigt att du har förmåga att hantera kvantitet utan att kvaliteten blir lidande. Vidare behärskar du svenska och engelska i tal och skrift samt har god datorvana. Det är meriterande om du tidigare jobbat som tekniker/montör av något slag, förslagsvis inom industri.

Startdatum: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstider: mån-fre 07:30-16:30
Plats: Ringögatan 14B, 417 07 Göteborg

Vad händer efter min ansökan?
Innan sista ansökningsdag har passerat går vi igenom din ansökan för att se hur väl din profil matchar kraven för tjänsten. Ser vi dig som en av våra potentiella kandidater kommer vi kontakta dig för en intervju. Om du inte går vidare i processen blir du informerad om detta senast när vi har tillsatt tjänsten. Vi intervjuar kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vänta därför inte med att söka!

Denna rekrytering sköts av OnePartnerGroup AB. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Anel Bosnjo via 0734304996 eller anel.bosnjo@onerpartnergroup.se.