Flyttprojekt - möjlighet eller risk?

Alla företag vill ha en modern arbetsplats som stöder verksamheten. Men hur får man det? Den 31 maj anordnar Tenant & Partner ett frukostseminarium där vi visar kommersiella hyresgäster vägen till ett lyckat flyttprojekt.

Inför ett lokalprojekt är många företag osäkra på hur de ska komma igång:

• Hur strukturerar vi upp lokalprojektet?
  • Vad kostar en flytt och hur lång tid tar den?
  • Hur ser vi till att lokalerna stöder våra verksamhetsmål?
  • Hur ska vi jobba med den förändring som lokalprojektet innebär för våra medarbetare?
  • Vad kan gå fel?

Tenant & Partner har lång erfarenhet av lokalprojekt. Tillsammans med Adminicon ger vi företag möjlighet att lära sig mer om vad som händer från tecknat hyresavtal till inflytt i fungerande lokaler. Vi berättar om de möjligheter och risker som finns och vilka de vanligaste misstagen är. Vi berättar även hur man undviker att lokalprojektet blir onödigt dyrt.

Läs mer om seminariet här.

För mer information, kontakta Tina Forsberg på 076-545 17 28 eller tina.forsberg@tenantandpartner.com.

• flyttprojekt

Tenant & Parter grundades 1989 och är Sveriges ledande aktör vad gäller hyresrelaterad rådgivning till kommersiella hyresgäster. Vi arbetar med ekonomiska och juridiska frågor rörande fastigheter och kommersiella lokaler, och arbetar aldrig på uppdrag av fastighetsägare. Detta är en grundsten i vår affärsidé och en förutsättning för vår trovärdighet gentemot klienten. Kort sagt: Vi är hyresgästens lojala ombud.