Bostadsväljare för hyreslägenheter

För att göra det riktigt enkelt för fastighetsägare att tillgängliggöra sina lägenheter, lanserar wec360° AB nu en ny standard - Bostadsväljaren för hyreslägenheter. Lösningen är ett helhetskoncept som visar lägenheternas status, position, storlek och hyra. Den färdiga produktionen lägger fastighetsägarna sedan in direkt på den egna hemsidan.

Vår grundidé har varit att göra det så enkelt för fastighetsägarna som det bara kan bli. Vi behöver ett foto och några vanliga filer från dem - resten fixar vi, berättar wec360°:s utvecklingschef Per Hjaldahl.

Se exempel och läs mer:

Ny standard för hyresrätter
Ambitionen och målsättningen är att Bostadsväljaren skall bli en ny standard för hur man visar hyresrätter. Därför håller man en låg prisnivå, med förhoppningen att nå kunder i alla segment, i hela landet. Inom en nära framtid synkroniseras systemen med fastighetssystem såsom Vitec, och redan nu kan Bostadsväljaren ses direkt i webbläsaren i datorn, surfplattan eller mobilen.

Om wec360° AB
wec360° AB är en av Nordens största 3D-visualiseringsbyråer, och arbetar primärt med tillgängliggörandet av befintliga och framtida bostäder - för uthyrning och försäljning. De största kunderna är PEAB Bostad, IKANO Bostad, HSB, Skanska, samt ett fyrtiotal av Sveriges allmännyttiga bostadsbolag. wec360° arbetar också med en rad mer omfattande byggnationer och är 3D-leverantörer till bland annat Friends Arena och Tele2 Arena.

• bostäder
  • hyresrätter

wec360° AB inspirerar människor till stora beslut. Med våra interaktiva 3D-rundvandringar och fotorealistiska stillbilder gör vi det lätt för bygg- och fastighetsbranschens kunder att hitta sitt framtida boende.