Ny fastighetschef till Willhem i Jönköping

Pressmeddelande   •   Maj 23, 2014 09:00 CEST

Tommy Grek har tillträtt som ny fastighetschef för förvaltningen och utvecklingen av Willhems fastigheter i Jönköping.

Tommy Grek är 43 år och kommer närmast från det kommunalägda bostadsbolaget AB Bankerydshem, där han under de senaste tre åren varit fastighetschef. Han har även många års erfarenhet från relining-branschen inom bolaget Proline AB som ägs av Lifco koncernen, där
Tommy satt i koncernstyrelsen.

Hos Willhem ansvarar Tommy för förvaltningen och utvecklingen av Willhems fastigheter i Jönköping. I Jönköping äger och förvaltar Willhem 1 083 hyresbostäder med ett hyresvärde om drygt 79 Mkr. Fastigheterna ligger på Ekhagen, Lerhagen, Rosenlund, Öster, Dalvik, Hisingstorp, Bäckalyckan, Trollberget, Gräshagen, Kaptensbo och i centrala Jönköping.

Willhem är ett bostadsbolag med starkt fokus på hög kundservice och trygghet i boendemiljön. Våra fastigheter finns på utvalda tillväxtorter i Sverige. Huvudkontoret ligger i Göteborg. Med Första AP-fonden som ägare utvecklar vi ett långsiktigt och ansvarsfullt bostadsbolag.