Nya fastighetschefer till Willhem i Skövde och Trollhättan

Pressmeddelande   •   Feb 01, 2017 15:00 CET

Som ett led i Willhems expansion i västra Sverige, har Jennifer During och Håkan Lindell rekryterats som fastighetschefer för Willhem i Skövde respektive Trollhättan.

Jennifer During, fastighetschef i Skövde, kommer närmast från en tjänst som enhetschef på Fortifikationsverket, där hon ansvarat för förvaltningsstödsenheten i regionen. Hon har även mångårig erfarenhet i rollen som distriktschef på Skövdebostäder. Hos Willhem ansvarar Jennifer för service, förvaltning och utveckling av fastighetsbeståndet i Skövde, omfattande 821 hyresbostäder.

Håkan Lindell, fastighetschef i Trollhättan, kommer närmast från rollen som platschef på Coor Service Management och har även varit produktionschef på Tooltec Trestad AB. Håkan har motsvarande ansvar för verksamheten i Trollhättanområdet där Willhem idag äger och förvaltar 995 hyresbostäder. Båda tjänsterna tillträddes i januari 2017.