Nya rekryteringar till Willhem

Pressmeddelande   •   Jun 17, 2019 07:30 CEST

Ulrica Lindros och Zeljko Pavlovic har rekryterats som nya fastighetschefer till Willhem i Stockholm respektive Malmö.

Ulrica Lindros har en bakgrund som fastighetsförvaltare hos Willhem i Stockholm sedan drygt ett år tillbaka. Hon kommer dessförinnan närmast från Unibail Rodamoco, där hon arbetat som centrumchef för Täby Centrum. Ulrica tillträder som fastighetschef för Willhems verksamhet i Stockholm den 1 augusti.

Zeljko Pavlovic kommer närmast från en tjänst som fastighets- och säkerhetschef i Helsingborgs stad och har även varit verksam inom Malmö Stad. Den 1 juni tillträdde han som fastighetschef hos Willhem med ansvar för förvaltning och utveckling av Willhems fastigheter i Malmö.