Willhem förstärker med projektchef för nyproduktion

Pressmeddelande   •   Feb 22, 2019 08:00 CET

Willhem fortsätter sin satsning på nyproduktion och förstärker nu projektorganisationen med Dastan Media Ringlund som har rekryterats som projektchef.

Dastan Media Ringlund kommer närmast från rollen som projektledare för nyproduktion hos HSB Göteborg. Hon har även arbetat i en liknande roll på Lokalförvaltningen, Göteborgs Stad, samt varit byggprojektledare på WSP Management. Som projektchef hos Willhem kommer hon att ansvara för förberedande, genomförande och överlämningsfaserna i Willhems nyproduktionsprojekt på ett antal orter i Sverige.

− Det känns positivt att vi nu stärker upp med ny kompetens inom affärsområdet nyproduktion, säger Willhems nyproduktionschef Rikard Norström. Vi har många spännande projekt på gång i både idé- och produktionsfas, och det här möjliggör för oss att ytterligare höja produktionstakten. Jag är övertygad om att Dastan med sin erfarenhet och kompetens kommer att bidra på ett mycket bra sätt till vår fortsatta utveckling.