Les Fumées Blanches Rosé 2008 – Succévitt blir rosa!

Pressmeddelande  •  2009-05-04 10:16 CEST

Det vita vinet Les Fumées Blanches från François Lurton är en riktigt världssuccé! Lagom till sommaren kommer det nu i rosa version. Ett fräscht och fruktigt rosévin med underbara toner av jordgubbar och vildhallon i doft och smak. Torrt och friskt med lång, härlig eftersmak! Beställ enkelt on-line på www.thewineagency.se och hämta ut inom ett par dagar på ditt Systembolag.

75958 Les Fumées Blanches Rosé 75 cl 75 kr. Beställningssortimentet.

För frågor och ytterligare information hänvisar vi till:

Anna Burman på tel: 08-545 81 961
e-post: anna@thewineagency.se

Ann Burgaz-Schmidt på tel: 08-545 81 658
e-post: ann@thewineagency.se

Besök oss på The Wineagency

The Wineagency har samlat några av världens bästa och mest innovativa vinproducenter under ett och samma tak. Passionerade pionjärer och trendsättare som har excellens som gemensam målsättning. Varje vin i vårt sortiment skall erbjuda en smakupplevelse oberoende av prislapp och ursprung. Därför lägger vi ner mycket tid och engagemang på att välja vilka vinhus vi vill representera. Resultatet av vår höga ambition hittar du i varje flaska och i varje box.

Kommentarer (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom