Yoga med Yasuragi i Stockholms parker

Yasuragi bjuder in Stockholmarna att börja hösten med härlig parkyoga tillsammans med några av Sveriges mest kända yogainstruktörer.

Under två veckor med start måndagen den 28 augusti flyttar Yasuragi in till stan och arrangerar flera yogapass runt om i några av Stockholms vackraste parker. Parkyogan passar alla nivåer oavsett om du är nybörjare eller van yogi. Passen kommer att hållas vid totalt sex tillfällen av de populära yogainstruktörerna Maria Boox, Shay Peretz, Neo Moreton och Kristina Kumlin.

Passen är öppna för alla, anmälan via varje evenmangsdatum här på vår Facebook. Här meddelas även eventuella förändringar med gällande tider och platser om vädret inte skulle vara på vår sida.

Ta med sköna kläder och egen yogamatta. Du får den klassiska Yasuragi-yukatan (den blåvita bomullsrocken) och en vattenflaska. Dessa får du sedan behålla. (Begränsat antal yogamattor finns att låna.) Alla är välkomna och alla pass är gratis!

ANMÄLAN I VARJE ENSKILT EVENMANG PÅ Yasuragi Facebook https://www.facebook.com/pg/yasuragisweden/events/?ref=page_internal

SCHEMA:

-Måndagen 28/8 klockan 17:30 - 18.30 Maria Boox i Rålambshovsparken

-Onsdagen 30/8 klockan 17:30 - 18.30 Maria Boox i Tantolunden

-Fredagen 1/9 klockan 12:00 - 12.45 Shay Peretz i Humlegården

-Tisdagen den 5/9 klockan 07:00 - 08.00 Neo Moreton och Kristina Kumlin i Rålambshovsparken

-Torsdagen den 7/9 klockan 17:30 - 18.30 Neo Moreton och Kristina Kumlin i Tantolunden

-Fredagen den 8/9 klockan 12:00 - 12.45 Shay Peretz i Humlegården