​Kampanjen Skin Days riktar strålkastarljuset mot vacker, skön och effektiv hudvård

Skin Days är en internationell kampanj med fokus på skön och effektiv hudvård

I oktober lanserar Yves Rocher en kampanj som lyser upp det begynnande höstmörkret. I den internationella kampanjen Skin Days ligger fokus på vacker och skön hudvård. Med djupa rötter i växtriket kommer Yves Rocher att lyfta fram växtrikets förmåga att skapa effektiv hudvård.

Kampanjen Skin Days lanseras den 2 oktober. I Yves Rochers butiker kommer besökarna att bjudas på kostnadsfri hudvårdsanalys med hudanalysverktyget MSA pro från Monaderm och Yves Rochers hudvårdsexperter. Dessutom erbjuds ovanligt förmånliga priser på hudvårdsprodukter.

Hudvård är vårt ursprung och vår stora kärlek. Med fantastiska hudvårdsprodukter, kunnig personal och smarta verktyg kan vi verkligen hjälpa kvinnor med varierande behov skapa exakt den hudvård som de längtar efter. Under kampanjen får vi chans att visa upp våra fantastiska produktegenskaper som har sitt ursprung i växtrikets kraft, säger Sara Bertram, Marknadschef Yves Rocher.

Kampanjen Skin Days erbjuds även i Yves Rochers digitala kanaler och i webbutiken där samma erbjudanden möter kunderna, med start den 12 oktober.

Sara Bertram, Marknadschef Yves Rocher. 042 – 17 96 46. Sara.bertram@yves-rocher.se