​UNIDENTIFIED: INSIDE AMERICA’S UFO INVESTIGATION

HISTORY HØJDEPUNKTER OKTOBER 2019

UNIDENTIFIED: INSIDE AMERICA’S UFO INVESTIGATION

Tuesdays from 1 October at 22:00

In December of 2017 The New York Times published an exposé about the Pentagon’s mysterious UFO program featuring an interview with a former military intelligence official and Special Agent In Charge, Luis Elizondo, who confirmed the existence of the hidden government program Elizondo is speaking out for the first time with Tom DeLonge (co-founder and President of To The Stars Academy of Arts Science and former member of Blink 182) and Chris Mellon, former Deputy Assistant Secretary of Defence and Intelligence, to expose a series of startling encounters and embark on fascinating new investigations that will urge the public to ask questions and look for answers.

A+E Networks®
A+E Networks, LLC. er et prisbelønnet globalt medieselskab, som tilbyder et varieret udvalg af medier fra tv-kanaler og websites til videoer/DVD, spil og undervisningsmaterialer. A+E Networks omfatter A&E®, Lifetime®, HISTORY®, LMN®, FYI™, HISTORY2™, A+E Studios™, HISTORY en Español™, Crime + Investigation™, Military HISTORY™, Lifetime Real Women®, A&E IndieFilms®, A+E Networks International®, A+E Networks Digital® og A+E Networks Consumer Products™. A+E Networks’ kanaler og programmer når ud til flere end 335 millioner husstande i over 200 lande verden over. A+E Networks, LLC. er et joint venture mellem Disney-ABC Television Group og Hearst Corporation.

A+E Networks® UK
A+E Networks UK, et joint venture mellem Hearst og Sky, er et programselskab med en portefølje af banebrydende faktuelle underholdningskanaler af høj kvalitet, som inkluderer HISTORY®, Lifetime®, Crime + Investigation®, HISTORY2™ og den nye free-to-air-kanal BLAZE®. A+E Networks UK blev lanceret i november 1995, og selskabets 20 kanaler når ud til 60 millioner hjem i næsten 100 lande på tværs af Storbritannien, Skandinavien, Benelux, Øst- og Mellemeuropa, Afrika og Mellemøsten. Selskabet har kontorer i London, Warszawa og Johannesburg.

A+E Networks UK er et programselskab med en portefølje af banebrydende faktuelle underholdningskanaler af høj kvalitet, som i Norden omfatter The HISTORY Channel, The HISTORY Channel HD, HISTORY2 og HISTORY2 HD. Kanalerne sender døgnet rundt, og alle programmer har danske undertekster. Selskabet, som er et joint-venture mellem amerikanske A+E Networks og britiske Sky, har kanaler i næsten 100 lande på tværs af Storbritannien, Skandinavien, Benelux, Øst- og Mellemeuropa, Afrika og Mellemøsten.