Isabella Hindkjær ny chefredaktør for femina

Pr. 13. august tiltræder Isabella Hindkjær, 29, som ny chefredaktør for femina og femina.dk.

Isabella er hentet fra egne rækker, hvor hun kommer fra en stilling som digital chefredaktør på Aller Kvindeliv. Hun fortsætter dermed det arbejde, hun blev ansat til i maj – nemlig at sikre, at al det gode indhold som Aller Kvindelivs brands er garanter for, får det bedst mulige liv i flest mulige sammenhænge:

- Jeg er glad og stolt over at kunne præsentere Isabella Hindkjær som ny chefredaktør for femina – også på print – ligesom hun fortsætter i spidsen for det digitale univers femina.dk, som også tæller SØNDAG, Q, Mama og Psykologi. Hun kommer dermed til at stå i spidsen for en tværmediel redaktion, hvor pulsen er høj og platformen sekundær, siger Dorthe Kandi, mediechef for Aller Kvindeliv, og fortsætter:

- Efter jeg har været 12 år på Danmarks længst levende ugeblad, giver jeg med sindsro og stor glæde stafetten videre til en af de dygtigste kvinder i mediebranchen, og jeg glæder mig til at vi sammen skal sikre, at femina forbliver yderst relevant for brugere, læsere og kunder.

Kort om Isabella:

Isabella startede sin journalistiske karriere på netop femina som journalistpraktikant i 2012. Og siden er fulgt en flot karriere som bl.a. featurejournalist på Jyllands-Posten, nordisk chefredaktør på VICE og Creative Director på Zetland – inden hun i maj 2020 vendte tilbage til Aller Media som digital chefredaktør på Aller Kvindeliv.

• digital
  • psykologi
  • mama
  • indhold
  • q
  • femina
  • søndag
  • kvindeliv
  • aller kvindeliv
  • isabella hindkjær
  • dorthe kandi
  • chefredaktør
  • feminadk
  • tværmediel
  • aller media

Aller Media er i dag den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden. I Danmark har vi en markedsandel på ugeblade på 71 % og ca. 800.000 magasinlæsere. I alt læser 2,1 millioner danskere med hver måned i en af vores titler og 2 millioner bruger et af vores digitale universer.