Zetland-profil ny digital chefredaktør i Aller Media

Isabella Hindkjær, 29, tiltræder som digital chefredaktør på fagredaktionen Aller Kvindeliv pr. 1. maj. Hun kommer fra en stilling som Creative Director i Zetland.

På Aller Kvindeliv, som er femina, IN, SØNDAG og Psykologi, skal Isabella bl.a. stå i spidsen for den digitale omstilling og digitale afdeling.

- Det er vigtigt for os fortsat at udvikle og styrke vores digitale tilstedeværelse. Vores ambition er, at femina.dk i endnu højere grad skal være danske kvinders foretrukne site – selvfølgelig i tæt samarbejde med print – og det er vi sikre på, at Isabella med sin stærke journalistiske og digital strategiske profil kan bidrage til, siger Dorthe Kandi, konstitueret mediechef for Aller Kvindeliv.

Isabella startede sin journalistiske karriere på netop femina som journalistpraktikant fra 2011-2012. Og siden er fulgt en flot karriere som bl.a. featurejournalist på Jyllands-Posten og nordisk chefredaktør for VICE, som under hendes ledelse voksede og fik en million månedlige brugere. Senest har Isabella været Creative Director på Zetland, hvor hun bl.a. var ansvarlig for udvikling af indholdsstrategi på tværs af platforme.

- Som digital chefredaktør glæder jeg mig enormt meget til at bidrage til at skærpe Aller Kvindelivs digitale brands og kanaler og udbygge femina.dk’s unikke position, når det gælder om at inspirere, udfordre og være samlingspunkt for danske kvinder, siger Isabella Hindkjær.

• Arbejdsliv

• femina