DYNAFLYTE 3 og ROADHAWK FF 2 - nyheder efteråret 2018

ASICS løftede i dag sløret for lanceringen af de lynhurtige og alsidige løbeskomodeller DYNAFLYTE 3 og ROADHAWK FF 2. Kombinationen af den seneste løbefremmende ASICS-teknologi med et flot design giver brugerne en endnu bedre oplevelse – både på løbeturen og i hverdagen.

Nu er to af ASICS’ mest populære løbesko blevet udstyret med teknologierneFLYTEFOAM Lyte og FLYTEFOAM Propel, som giver øget respons og stabilitet og sikrer fremragende løbeegenskaber, uanset hvilke distancer man løber. Skoene, som du kan sætte din lid til, så du kan fokusere på at nyde løbeturen.

DYNAFLYTE 3
Til løbere, der foretrækker en let og hurtig løbefornemmelse. DYNAFLYTE 3 har en FLYTEFOAM Lyte-mellemsål, der sikrer letvægtsdæmpning og fremragende respons uden at gå på kompromis med slidstyrken. Som løber har man suveræn kontakt med underlaget gennem sålen, hvilket giver en behagelig skridtafvikling, uanset hvilken løbestil man foretrækker.

FLYTEFOAM Lyte:
Den nye generation af ASICS’ lette og responsive dæmpningsteknologi. Mellemsålen indeholder et forstærket, bæredygtigt nanofibermateriale, som øger skummets slidstyrke og giver løberen bedre stabilitet.

ADAPT MESH 2.0:
En gradueret effekt, som giver mere støtte i overdelen ved mellemfoden

Underlay Support System:
Et blødt ruskindsmateriale i overdelen, som smyger sig om foden.

ROADHAWK FF 2
FLYTEFOAM Propel-teknologi i mellemsålen gør skoen mere responsiv i tåafsættet. Derudover har skoen en åndbar overdel i mesh og en forbedret udformning, som giver en bedre løbeoplevelse og sikrer suveræn komfort til en større variation af fodformer, og så har den ikke mindst et helt nyt design – den perfekte kombination af fart og stil.

FLYTEFOAM Propel:
ASICS’ nyeste patenterede skummateriale er designet til at give bedre respons i tåafsættet.

Den vejledende udsalgspris for DYNAFLYTE 3 og ROADHAWK FF 2 er hhv. 1300:- og 1000:-. Begge fås hos ASICS-forhandlere og online i hele verden fra august 2018.

Få mere information om produkterne her:

DYNAFLYTE 3

ROADHAWK FF 2

Du kan også læse mere på asics.com

• #imoveme

Anima Sana In Corpore Sano betyder “En sund sjæl i et sundt legeme” og er et gammelt latinsk ordsprog, som akronymet ASICS udspringer af, og det fundament, som brandet stadig hviler på. Virksomheden blev grundlagt af Kihachiro Onitsuka for mere end 60 år siden og er i dag en af de førende designere og producenter af løbesko og andet fodtøj, beklædning og tilbehør til sportsudøvere. Du kan læse mere på www.asics.com

Pressekontakt Communications Executive