Stærkt samarbejde mellem Fiskarhedenvillan og Bjelin

Stærkt samarbejde mellem Fiskarhedenvillan og Bjelin

Gulvvirksomheden Bjelin og husleverandøren Fiskarhedenvillan, som begge er stærkt engagerede i bæredygtighed, har indgået et fremtidsorienteret partnerskab. Samarbejdet betyder, at husbyggere gennem Fiskarhedenvillan kan vælge hærdede trægulve af høj kvalitet fra Bjelin til at skabe stilfulde og miljøbevidste hjem.

Trægulvene er fremstillet med den revolutionerende Woodura®-teknologi, som er udviklet af Bjelins søsterselskab Välinge Innovation, og de er tre gange stærkere og mere holdbare end traditionel parket. Valget for husbyggerne i Fiskarhedenvillan omfatter femten forskellige hærdede trægulve, som alle også er udstyret med et fugtresistent lock-system der gør gulvene endnu mere holdbare.

"Vi er stolte over at være valgt som gulvleverandør til en af de største leverandører af småhuse i Norden," siger Bjelins' salgschef Fredrik Hammarsten. "Sammen med Fiskarhedenvillan ønsker vi at tilbyde husbyggerne høj kvalitet og inspirere dem til at leve bæredygtigt. Vores gulve er skabt med omtanke for råmaterialer, ressourcer og mennesker, og de vil holde i flere generationer."

"Vi er meget tilfredse med samarbejdet med Bjelin", siger Joakim Kuusiniemi, Supply Chain Manager hos Fiskarhedenvillan. "Vores forretningskoncept er at udvikle markedets billigste kvalitetshuse, og det er en fordel for vores kunder, at vi kan tilbyde dem Bjelins hærdede og bæredygtige trægulve."

De hærdede trægulve, som Fiskarhedenvillans kunder kan vælge som standard, er svanemærkede og testet for et godt indeklima. Bjelins hærdede trægulve er ensbetydende med flere gulve af mindre råmateriale, som holder længere - godt for både miljøet, klimaet og boligerne.

Om Fiskarhedenvillan

Husleverandøren Fiskarhedenvillan har eksisteret siden 1993 og leverer omkring 600 villaer hvert år. Virksomheden har en omsætning på ca. 1 milliard svenske kroner (2022). Blandt de ansatte er administratorer, arkitekter og ingeniører. Inden for rammerne af et veletableret netværk samarbejder de også med nøje udvalgte entreprenører og eksperter inden for forskellige områder.

Om Bjelin

Bjelin er en del af Pervanovo Invest AB-koncernen og udvikler og fremstiller en bred produktportefølje af både traditionelle trægulve og innovative gulve i nye materialer. Udviklingen sker i samarbejde med søsterselskabet Välinge Innovation AB, der er bedst kendt som opfinderen af klikgulvet. Produktionen foregår på egne hypermoderne fabrikker i Sverige og Kroatien, hvor Bjelin har adgang til FSC-certificerede træråvarer af høj kvalitet og erfarne medarbejdere, der i generationer har arbejdet med at forædle det velkendte slaviske egetræ.

Bjelin er en del af Pervanovo Invest AB-koncernen og udvikler og fremstiller en bred vifte af gulvprodukter, herunder traditionelle trægulve og innovative gulve af nye materialer. Denne udvikling er i samarbejde med søsterselskabet Välinge Innovation AB, bedst kendt som opfinderen af det første mekaniske gulvlåsesystem.

Produktionen foregår på Bjelins topmoderne fabrikker i Sverige og det Kroatien, hvor virksomheden har adgang til højkvalitets FSC-certificeret træ. I generationer har meget erfarne medarbejdere arbejdet der for at forædle den velkendte slaviske eg til vintønder – og nu gulve.

www.bjelin.dk

Creative Flooring