ENORM INTERESSE FOR BLÅKLÄDERS GRAVIDITETS BUKSER

ENORM INTERESSE FOR BLÅKLÄDERS GRAVIDITETS BUKSER

Enorm interesse for Blåkläders graviditets bukser

2.500 gravide kvinder fra håndværker branchen. Så mange ansøgte om at blive testpilot på Blåkläders nye graviditets bukser. Den store interesse er beviset på et behov på markedet for graviditets bukser, og at kvinder i branchen er en engageret målgruppe, der er vigtig for fremtiden.

Blåkläder har længe vidst, at kvinder repræsenterer en værdifuld målgruppe. Virksomheden mener, at alle i branchen bør have de samme muligheder, når det kommer til arbejdstøj. Lanceringen af graviditets bukser til kvinder i håndværker branchen er derfor en lancering ud over det sædvanlige – det er et afgørende øjeblik for hele branchen.

”Fra nu af bør kvinder ikke føle, at tøj eller graviditet er en barriere, når de vælger et erhverv”, forklarer René Christiansen, Country Manager for Blåkläder Danmark

De frivillige kvinder var den sidste ultimative test for Blåkläders graviditets bukser. I denne fase kan testpiloterne afprøve bukserne i deres virkelige element og komme med feedback. Interessen var enorm - I løbet af tilmeldingsperioden, ansøgte mere end 2.500 gravide kvinder fra håndværker branchen om af teste graviditets bukserne.

"I betragtning af, at kvinder er en minoritetsgruppe i branchen, og at de der ansøgte skulle være gravide, var 2.500 ansøgninger et meget stort antal. Vi er glade for den enorme interesse fra hele Europa. Det bekræfter vigtigheden af vores nye produkt lancering”, siger René Christiansen

Testpiloterne blev udvalgt bredt på tværs af alder, geografisk placering og stadie af graviditeten. Dette sikrer, at bukserne testes i en lang række situationer og på maver af forskellige former og størrelser.

"Kommentarerne og feedback fra kvinderne i den afsluttende fase af testen er yderst vigtig for os. Vi ønsker at producere bukser, der virkelig er skræddersyet til denne målgruppe”, siger Rose-Marie Näsström, Produktudvikler hos Blåkläder. "Internt har vi arbejdet på vores graviditets bukser i mere end to år. Vi går aldrig på kompromis med kvalitet eller pasform, og vores mål har altid været at lancere graviditets bukser, der er maksimalt bløde, komfortable og slidstærke”, siger hun.

Blåkläders graviditets bukser kan købes i begyndelsen af 2020.

For yderligere information, kontakt venligst:
René Christiansen, Country Manager for Blåkläder Danmark
E-mail: rene.christiansen@blaklader.com Tel: +45 2177 0294

Kategorier

BLÅKLÄDER udvikler, producerer og distribuerer arbejdstøj, handsker og sko til håndværkere med høje krav til funktionalitet, kvalitet og design. Vi sælger vores produkter på et internationalt marked via forhandlere. Vores hovedkontor og produktudvikling er placeret i Svenljunga, Sverige. Vi har vores produktionsenheder i Vietnam og Sri Lanka og producerer ca. 3. millioner stykker Blåkläder arbejdstøj årligt. Med 17 datterselskaber i Europa og USA og en årlig omsætning på 100 mio. €, er vi det største brand af arbejdstøj i Norden og en af verdens førende producenter.

René Christiansen

Pressekontakt Country Manager Danmark +45 21 77 02 94
Jacob Lange

Pressekontakt Adm. Direktør Lange PR - Public Relations & Kommunikantion +45 20 76 30 20

Blåkläder - Quality workwear since 1959!

BLÅKLÄDER, der blev grundlagt i Sverige i 1959, udvikler, producerer og distribuerer arbejdstøj, handsker og sko til alle faggrupper med høje krav til funktionalitet, kvalitet og design. Virksomheden sælger sine produkter i 20 lande, og det danske hovedkontor ligger i Støvring syd for Aalborg. Blåkläder producerer godt tre millioner stykker arbejdstøj på Sri Lanka og i Myanmar om året og lægger meget stor vægt på bæredygtighed – ikke blot i valget af materialer, men hele vejen rundt i forsyningskæden fra produktion til slutkunde. Med 15 datterselskaber i Europa og USA, agenter i Japan, Schweiz og Island og en årlig omsætning på 190 mio. Euro (2021) er Blåkläder en af verdens førende producenter og det største brand inden for arbejdstøj i Norden.
Læs mere på www.blaklader.com

Blåkläder Workwear ApS