Nordens førende skobutik satser på tasker

Brandos er i dag Nordens førende skobutik på nettet med ca. 25.000 modeller og godt 500 mærker. I begyndelsen af november gik Brandos fra at være en rendyrket skobutik på nettet til at satse på jeans. Nu breder Brandos sin produktportefølje yderligere ved at nu tilbyde sine kunder at købe tasker på hjemmesiden. Ved lanceringen kan man indledningsvis finde 19 mærker og totalt 130 modeller af tasker i sortimentet, men til februar 2013 vil Brandos tilbyde betydeligt flere mærker og modeller.

”Det er utroligt spændende at udvide vores produktportefølje yderligere gennem nu at tage tasker ind i vores udbud. Og vi sigter efter at kunne give vores kunder et super-sortiment i alle de varekategorier vi sælger. Med et bredt udbud gør vi det muligt for alle vores kunder at finde produkter der stemmer overens med lige netop deres personlige stil”, udtaler Tomas Björkén, projektleder for tasker på Brandos.

Blandt udvalget af kendte taskemærker som vil sætte startskuddet for nylanceringen er adidas Originals, Belmondo, Friis & Company, Iron Fist, Irregular Choice, Marc O’Polo, Menbur, Minna Parikka, Pieces, Sebago med flere. Til foråret vil der i online butikken blive tilføjet mærker til som Boss Green, Boss Black, Liebskind Berlin, Filippa K og Tiger of Sweden.

”Det unikke ved os er at vi gennem vores brede sortiment har mulighed for at tilbyde rigtig mange mærker på et og samme sted. Det er svært at finde et så stort et udvalg af mærker samlet ét sted – Det er i al fald meget svært at finde andre steder! Det er det der er med til at gøre os som online butik unik. Vi har plads til så utroligt mange mærker og varer ’på hylderne’ og kan tilbyde kunden lige netop det de leder efter”, fortsætter Tomas Björkén.

Brandos’ taskeafdeling åbner for salg til kunder i onlinebutikken den 19. november. Og som altid tilbyder Brandos alle sine kunder fri fragt og retur samt 30 dages fortrydelsesret.

For yderligere information kontakt venligst:

Tomas Björkén, Projektleder, tomas.bjorken@brandos.com, 0046 (0)70 454 97 44

Katarina Selley, PR-ansvarlig, katarina.selley@brandos.com, 0046 (0)70 420 99 94

• nyheder
  • brandos
  • super sortiment
  • clutches
  • dametasker
  • herretasker
  • tasker
  • nethandel
  • online

Brandos er et af de største og hurtigst voksende online skobutikker i Europa med over 25.000 forskellige modeller fra mere end 500 mærker. Vores mission er at tilbyde et enestående stort udbud af fodtøj til både mænd, kvinder og børn. Og vi har sko til alle livet lejligheder, året rundt. Siden vores begyndelse i Stockholm i 2006 er Brandos vokset til at have mere end 120 medarbejdere og sælger sko på i alt ni markeder – Sverige, Danmark, Finland, Norge, Tyskland, Holland, Belgien, Storbritannien og Frankrig. I regnskabsåret 2011/2012 omsatte Brandos for 347 millioner svenske kroner og har siden begyndelsen levret mere end 1 million par sko.  I 2012 blev Brandos udråbt til ’Årets E-handelsvirksomhed’ samt ’Årets Komet’ af den svenske brancheorganisation. Ydermere blev Brandos også kåret som ’Årets Skobutik’ af den svenske modebranches magasin – Habit.