ROSS FRA VENNER SLÅR SIG LØS SOM SELVGLAD AGENT I NY KOMEDIESERIE PÅ C MORE

Han er kendt som Ross fra Venner, men du kan også opleve David Schwimmer som selvglad amerikansk agent i komedieserien Intelligence, der er én af de nye serier, som får eksklusiv dansk premiere henover sommeren på C More. De to øvrige – Bulletproof og The Secrets She Keeps – byder på streetsmarte strømere og et skæbnesvangert møde mellem to kvinder og deres mørke hemmeligheder.

C More byder i de kommende måneder på nogle helt nye serier, som kan forsøde din staycation og et usikkert dansk sommervejr.

I sensommeren er der eksklusiv dansk premiere på Intelligence – en charmerende komedieserie, hvor The Office møder Homeland. David Schwimmer (Venner) spiller hovedrollen, som den selvglade og uortodokse amerikanske NSA-agent, Jerry Bernstein, der skal bistå en engelsk efterretningsenhed med at bekæmpe international cyberkriminalitet.

- Jerry er en alfahan. Han er konservativ, uvidende racist, sexist og homofob, dum og en selvhøjtidelig fyr. Han er meget patriotisk og meget pro-USA. Han er ikke videre intelligent, men besidder en masse karisma og selvtillid, som kan være forførende. Han er glimrende til at tale sig op i hierarkiet. Kort sagt er han en politiker, siger David Schwimmer om sin rolle i Intelligence.

Jerry Bernstein forsøger da også at tage styringen i gruppen, og får hurtigt den kluntede og taktløse computernørd Joseph Harris (Nick Mohammed) på sin side. Sammen udgør de en ineffektiv duo, som truer med at ødelægge teamets evne til at udføre sin opgave. Intelligence får premiere på C More den 12. august.
Se traileren til Intelligence

Der er fart over feltet og rappe replikker i højre og venstre, når den actionspækkede og komiske dramaserie Bulletproof får premiere den 17. juli på C More. Serien er rigtig god underholdning for dig, som elsker Bad Boys-filmene, og er skabt af Noel Clarke og Ashley Walters. De spiller også hovedrollerne som Bishop (Clarke) og Pike (Walters), der udover at være barndomsvenner, også er civilklædte betjente, der bekæmper organiseret kriminalitet og jagter hårdkogte kriminelle i London.
Se traileren til Bulletproof

Mere traditionel og gedigen britisk krimi får du i den prisbelønnede BBC-politiserie Line of Duty, der handler om korruption i ordensmagtens egne rækker. 1. juli får C More premiere på fjerde sæson, hvor enheden AC-12 ser nærmere på kommissær Roz Huntley, der spilles af Thandie Newton (Westworld). Den hårdt pressede Roz formår endelig at arrestere en eftersøgt seriemorder, men ikke alle er overbeviste om, at hun har fat i den skyldige. Kan Roz bevidst have ignoreret klare beviser i forsøget på at få lukket en fastlåst mordsag? De tre første sæsoner af Line of Duty er også tilgængelige på C More.

The Secrets She Keeps er navnet på den helt nye psykologiske thrillerserie med Downton Abbey-stjernen Laura Carmichael og Jessica de Gouw (The Crown) i hovedrollerne. Serien er baseret på Michael Robothams bestseller af samme navn, og kan streames på C More den 3. august. Den handler om to meget forskellige kvinder, den succesfulde influencer Meghan (Jessica de Gouw) og den introverte butiksassistent Agatha (Laura Carmichael), der mødes og hvor det eneste, de har til fælles, er mørke hemmeligheder, som kan ødelægge begge tilværelser.
Se traileren til The Secrets She Keeps

Den amerikanske serie Vida er med sin fortælling om arv, rødder, søsterskab, kulturel og seksuel identitet klar med tredje og sidste sæson, som får premiere hos C More den 9. juli. Dramaserien følger de mexicansk-amerikanske søstre Emma (Mishel Prada) og Lyn (Melissa Barrera), der vender tilbage til Los Angeles og viderefører deres afdøde mors bar og lejlighedskompleks sammen med Eddy (Ser Anzoategui). En kvinde som moren, uden søstrenes viden, havde været gift med, og som de skulle dele arven med.

Ved tredje sæsons begyndelse er alt fryd og gammen for Emma og Lyn. Men pludselig opdager de en velbevaret familiehemmelighed, der ændrer alt, og søstrene må nu afgøre, om de fortsat kan fungere som familie eller om de skal gå hver til sit? De to første sæsoner af Vida er også tilgængelige på C More.
Se traileren til Vida 3

C More slår dørene op for livet på papirvirksomheden Dunder Mifflin og det skøre liv på kontorgangene i den amerikanske udgave af The Office. Det sker 1. august med de syv første sæsoner, hvor Steve Carell folder sig ud som chefen, som ser sig selv som verdens fedeste, sjoveste og mest tjekkede boss. I virkeligheden er han den mest kiksede, irriterende og selvcentrerede person, man kan forestille sig. Serien scorer imponerende 8,9 på IMDb og er baseret på Ricky Gervais’ britiske hitserie.

• action
  • drama