TV 2: Strive-rabat gælder kun disse kunder

Et nyt samarbejde giver TV 2 Play-kunder rabat på streamingtjenesten Strive, men det gælder langtfra alle kunder.

Mandag var en god dag for fodboldfans i Danmark. TV 2 og Strive offentliggjorde et samarbejde, der blandt andet betyder, at TV 2 Sport hver uge viser en kamp fra enten La Liga eller Serie A, som Strive har rettigheder til. Derudover får TV 2 Play-kunder rabat på et Strive-abonnement, men det gælder langtfra alle der får Play-kunder, der får glæde af rabatten.

TV 2 oplyser til Bredbånd.dk, at rabatten er forbeholdt de kunder, der har købt “hele pakken”-abonnementet direkte gennem TV 2. Dermed gælder det ikke de mange danskere, der har basispakken gennem en samarbejdspartner, som eksempelvis Telmore Play.

En rabat, der godt kan mærkes
Rabatten forventes at være klar i løbet af et par måneder. Hvor stor den bliver, vil TV 2 ikke sætte konkrete tal på endnu. Stig Møller Christensen, der salgsdirektør på TV 2, løfter dog lidt af sløret.

- Det bliver en rabat, der godt kan mærkes, siger han til Bredbånd.dk

Et årsabonnement til Strive kan købes for 499 kroner.

• Massemedier

Hver måned bliver Comprisos platforme brugt af mere end 500.000 forbrugere i Skandinavien og Tyskland. I Danmark står vi bl.a. bag Mobilabonnement.dkBredbånd.dk og Valutaomregner.dk