Max. effekt i produktionshallen og på byggepladsen: Du finder det rigtige værktøj på Conrad Sourcing Platform. Fotokilde: Romankosolapov, visivasnc

Batteripower til industri og håndværk

Omfattende sortiment: Conrad Sourcing Platform har det rigtige professionelle værktøj til ethvert arbejdstrin i produktionen og på byggepladsen

• Klar til brug når som helst og hvor som helst: Trådløs strøm med ledningsfrit værktøj
  • Kraftfuldt udstyr: 18 volt til krævende opgaver
  • Et producentuafhængigt tilbud: Topmærker til industri og handel

Uanset om du arbejder inden for bilproduktion, anlægskonstruktion eller træforarbejdningsindustrien: Hvis du ønsker en smidig og effektiv proces, må maskinerne aldrig stå stille. Hvert specifikt arbejdstrin i produktionskæden kræver det rigtige værktøj, så produktionen kan udføres effektivt. Det rigtige værktøj på det rigtige tidspunkt spiller også en afgørende rolle i branchen, hvad enten det drejer sig om el-, gas-, vand- eller klimaanlæg. Conrad Sourcing Platform tilbyder derfor det rigtige udstyr til ethvert behov med et udvalg, der er lige så stort, som det er bredt.

Et batteri til alle enheder - også på tværs af producenter

"Mange producenter har dét princip, at man skal kunne bruge ét batteri til alle værktøjer inden for samme spændingsklasse, hvilket sikrer den størst mulige fleksibilitet," forklarer Michael Schlagenhaufer, der arbejder som Senior Director Product & Supply Strategy hos Conrad Electronic. Metabo går endda skridtet videre: Cordless Alliance System (CAS) er en sammenslutning af flere førende elværktøjsmærker. Eftersom der er mulighed for at anvende de eksisterende batterier flere forskellige måder, scorer systemet i særdeleshed point på den økonomiske front: Opladere og batteripakker fra 23 producenter kan i øjeblikket kombineres på over 230 maskiner.

18 volts enheder fra førende producenter

Specielt de kraftfulde 18 volts batterisystemer sikrer, at enhederne er klar til brug når som helst og hvor som helst. Det alsidige batteri Multimaster AMM 500 Plus Top fra Fein er eksempelvis noget af en allrounder. Multifunktionsværktøjet er kompatibelt med omkring 100 forskellige slags tilbehør til savning i træ og metal eller til slibearbejde, og der medfølger endda et stort antal sav- og slibeklinger samt en spatel og fil. En ekstra praktisk ting er: At batteristatus kan aflæses direkte på batteriet. Den kraftfulde GST 18 V-LI S batteridrevne stiksav fra Bosch sikrer med sin slanke stavform en optimal kontrol, selv når man skærer nedefra. Saven letter med en løftehøjde på 23 mm den professionelle bearbejdning af rund- og tværsnit i massivt træ, spånplader og komposittræ. SB 18 L-modellen fra Metabo er en kraftfuld og kompakt slagboremaskine med et kort design, der leveres i en praktisk plastkasse med masser af tilbehør til at bore og skrue med.