Dekton® by Cosentino præsenterer to smukke, naturlige farver

Vera og Kira er to nye bud på funktionelle, markante overflader til både inden- og udendørs design og arkitektur fra Dekton®. Den perfekte kombination af det levende udtryk, som kun findes i natursten, kombineret med den unikke funktionalitet, som kun de ultra-kompakte Dekton® overflader kan tilbyde.

Begge inspireret af den elegante, anvendelige marmor, Gris Pulpis, med appel til henholdsvis kølige og varme indretninger og designudtryk.

Den spanske Cosentino Gruppe, som er markedsleder på produktion og distribution af innovative overflader til arkitektur og design, lancerer lige nu to nye farver inspireret af naturens rene æstetik i den attraktive Dekton® by Cosentino kollektion.

Vera og Kira

De to nye farver er med den unikke kombination af naturlig renhed og de funktionelle, mekaniske egenskaber, som kun den ultra-kompakte Dekton® kan tilbyde, et perfekt alternativ til det udtryk, som vi kender fra natursten.

De to nylanceringer er inspireret af det elegante, appellerende udtryk, som har gjort den klassiske marmor Gris Pulpis til én af de kendteste i verden. Kun farveholdningen adskiller de to designs: Mens Vera har et gråt, cementagtigtig udtryk er Kira fuld af jordtoner. Begge designs bliver en del af den populære Dekton® Natural Collection, som afspejler Cosentinos ønske om at efterligne det bedste fra naturen – og producere en troværdig versionering af de detaljer, der i naturen er skabt gennem millioner af års geologiske processer

Dekton® Vera

Er inspireret af den kendte marmor, Gris Pulpis, med penselstrøg af natursten og cement. Den årede struktur og den cementagtige base gør Vera til en harmonisk fusion mellem natursten og et industrielt udtryk. Den grå finish kombinerer de lyse årer der bryder æstetikken og tilfører liv. Et industrielt udtryk der matcher både funktionalitet og de aktuelle designtrends.

Dekton® Kira

Minder om Gris Pulpis marmor. Et tilfældigt design med grå årer i forskellig intensitet på en chromatisk base af jordtoner. Kira er indbegrebet af tidløshed, aktualitet og personlighed med sin spændende kombination af den bløde, matte overflade, den intense basisfarve og de skarpe årer.

Vera and Kira er designet til de mest ambitiøse indendørs og udendørs designprojekter og matcher de globale design og farvetrends. De udtrykker den kombination af æstetik ,moderne teknologi og innovation, der karakteriserer de ultra-kompakte Dekton® overflader og gør dem til det perfekte valg til alt fra facader, bordplader til køkkener og badeværelser, møbler og vægbeklædninger: UV-resistens, modstandsdygtighed mod stød, ridser, skrammer og pletter, varmebestandighed og muligheden for at designe rene overflader uden samlinger med plader i forskellige tykkelser.

• natural collection
  • badeværelse