Den nye VIP+ App giver D-Links-partnere skræddersyet, mobil support til at vokse deres forretning

[Stockholm – 2021.02.24] –D-Link, en global leder inden for netværks- og kommunikationsteknologi, udvider sin support og ekspertise inden for sit VIP+-program (Value in Partnership+ (VIP+) via en helt ny VIP+ App. Appen er designet og udviklet til detailhandlere, sikkerhedsintegratorer og udbydere af merværdiløsninger og er fuldt udstyret med en række funktioner og tjenester, der understøtter D-Link-partnere i at udvikle en bæredygtig og rentabel forretning – direkte fra smartphonen eller tabletten.

VIP + App indsamler nogle af de mest efterspurgte værktøjer og fordele fra VIP + programmet og tilbyder VIP + partnere mulighed for at "på farten" registrere projekter til eksklusiv prisfastsættelse, købe demoprodukter (NFR), og få de seneste produkt nyheder og kampagner fra D-Link.

VIP+ Appen tilbyder også mobil adgang til de mest populære værktøjer inden for D-Link-partnerprogrammet. Wi-Fi-planner Pro gør det muligt for partnere at designe og optimere kundernes Wi-Fi-netværk ved at simulere Wi-Fi-dækning i en grundplan. Værktøjet Product Selector Pro gør det nemt for partnere at vælge og sammenligne funktionalitet og forskelle mellem netværksswitche, trådløse adgangspunkter og overvågningskameraer. Begge værktøjer er designet til hurtigt at hjælpe partnere med at identificere det bedst egnede produkt til kundens behov på stedet.

Kevin Wen, formand for D-Link Europe sagde:

"Hovedformålet med D-Links VIP+ Programmet er at hjælpe virksomheder med at vokse. I dag er det vigtigere end nogensinde, at vores partnere, uanset placering eller tid, har adgang til de værdiskabende og fleksible værktøjer, de har brug for. Vi er stolte af at kunne tilføje tjenester på et helt nyt niveau til vores succesfulde VIP+ program og dermed være i stand til at tilbyde support, der virkelig gavner vores partnere og deres forretning."

Gratis download af D-Link Value i Partnership+ appen er mulig for iOS og Android.

Du kan finde flere oplysninger om appen og det bredere Value in Partnership+-program på: http://vipplus.dlink.com/

• b2b
  • netværksløsninger