D-Link lancerer omkostningseffektive Gigabit-switches, der kan administreres fuldt ud

[STOCKHOLM – 2 marts 2021] – D-Link, en global leder inden for netværksteknologi, meddeler, at de tilføjer DGS-2000-serien af administratable Gigabit-switches til deres produktportefølje. Den nye serie tilbyder en omkostningseffektiv og fleksibel løsning for virksomheder, den offentlige sektor og tjenesteudbydere.

DGS-2000-serien tilbyder en lang række forskellige modeller, der muliggør problemfri integration i en række applikationer og miljøer. Serien tilbyder en række muligheder for PoE-installationer til at drive ex-kameraer, SFP-porte til mere forbindelse og avancerede Layer 2-funktioner for at sikre pålideligheden af dataoverførsel, hvilket gør det til en ideel løsning som en adgangskontakt på en eller flere forskellige installationsplaceringer.

DGS-2000-serien understøtter inter-VLAN-routing for at maksimere netværkseffektiviteten og reducere presset på routere og backbonenetværk. Derudover understøtter kontakterne Auto Voice VLAN og Auto Surveillance VLAN, som automatisk prioriterer VoIP og datatrafik fra videoovervågning, hvilket sikrer, at overførsel af følsomme og kritiske data ikke forsinkes eller beskadiges ved høje netværksbelastninger.

Den nye switch-serie tilbyder også en række sofistikerede sikkerhedsfunktioner, herunder D-Link's innovative Safeguard Engine™ som beskytter switches mod overbelastning processoren i tilfælde af cyberangreb. Sammen med funktioner som ACL (Packet Content Access Control Lists), Storm Control og Smart IP-MAC Port Binding er disse switche designet til at gøre det muligt for virksomheder at opbygge sikrere og mere robuste netværk.

DGS-2000-serie switche har dedikerede konsolporte med fuld CLI-understøttelse (Command Line Interface). Værktøjet DNA (D-Link Network Assistant) giver administratorer mulighed for hurtigt og nemt at registrere D-Link-switches på netværket, så flere enheder kan installeres og konfigureres på samme tid.

• b2b
  • switch
  • netværk
  • power over ethernet
  • netværksløsninger
  • administratable switches

D-Link lancere nye PoE Overvågningsswitche med lang rækkevidde

[København– 6 Aug, 2020] – D-Link, en global førende virksomhed inden for netværksteknologier, har annonceret en tilføjelse til sin familie af switches, med den nye DSS-100E-serien Fast Ethernet PoE, unmanaged overvågningsswitche. Den nye lancering tilbyder en robust overvågningsløsning med lang rækkevidde, højt PoE-strømbudget og overspændingsbeskyttelse, konstrueret til at passe til en lang rækk

D-Link banebrydende i 5G-segment med to nye routere – en bærbar og en stationær

Smart home- og netværksteknologivirksomheden D-Link udvider sin familie i avancerede 5G-enheder med en bærbar router, der understøtter Wi-Fi 6 og en stationær router. Den helt nye bærbare router (DWR-2101) er specielt designet til problemfri forbindelse uanset tid og sted. Ligesom DWR-2101 tilbyder desktop-routeren (DWR-978) hurtig forbindelse og er velegnet til hjemme- og små kontorer.