Vågn op og plej din hud med Elemis Pro-Collagen Morning Matrix

Den nye Pro-Collagen Morning Matrix er et søsterprodukt til bedst sælgeren Pro-Collagen Overnight Matrix. Begge disse produkter er en del av den legendariske Pro-Collagen serie, en hudplejeserie tilpasset til vores moderne livsstil og de stressfaktorer, som vi dagligt påvirkes af. Pro-Collagen Morning Matrix er en silikonefri anti-aging dagcreme, der med sin innovative formulering arbejder på, at forbedre hudens fasthed og elasticitet, samtidig med at den reducerer tegn på spændinger og træthed forårsaget af moderne stressfaktorer, såsom f.eks. blåt lys.

Vågn op og plej din hud
Eksponering over for blåt lys frigiver frie radikaler, der fører til synligt accelererede tegn på hudens aldring - for tidlige linjer og rynker, mathed, ujævn hudtone og tab af elasticitet. Med Pro-Collagen Morning Matrix beskytter du din hud mod ydre livsstilsbelastninger med japansk Artemisia Capillaris (malurt) og fermenteret Padina Pavonica, der giver et mere fast og ungdommeligt udseende.

Nøgleingredienser

• Fermenteret Padina Pavonica er næste generations aktive ingrediens, der med exceptionelle antioxidante fordele, hjælper med at give en fastere hud, forbedret hudtone og minimerer forekomsten af fine linjer, samt øger fugtindholdet i huden.
  • Gurkemeje Curcuma Longa hjælper med at beskytte kollagen og elastin fra stressinduceret nedbrydning.
  • En mikroalgeblanding er med til at beskytte huden mod stressrelateret, synlig aldring af huden, hvilket giver en glattere hud med øget glød.
  • Japansk Artemisia Capillaris hjælper med at beskytte huden mod virkningerne af blåt lys, samtidig med at virke glødgivende.

Vejl.pris 1799 kr/ 50 ml

Om Elemis
Elemis er Englands førende hudpleje- og wellnessbrand, som er globalt anerkendt for at udnytte kraften fra naturlige ingredienser kombineret med videnskabelig innovation. Hver banebrydende formulering er testet for at sikre transformative resultater. ELEMIS har konstant fokus på din hud, krop og dit velvære. Elemis' produkter er tilgængelige globalt i 42 lande.

• profesionel hudpleje