Den perfekte duo til hænderne fra ELEMIS

Forkælelse til hænderne fra ELEMIS

ELEMIS udvider sit premium duftsortiment til hjemmet med en Hand & Body Wash og Hand & Body Lotion i signaturduften Mayfair No. 9. Navnets oprindelse udspringer fra House of ELEMIS Spa beliggende i Mayfair-området i London.

Duften er måske genkendelig fra vores bestseller Pro-Collagen Cleansing Balm. En unik blanding af 9 æteriske olier, herunder lavendel, kamille og geranium. Duften formidler mærket og den britiske arv og gør den derfor til ELEMIS' ideelle signaturduft.

Om produkterne

Mayfair No. 9 Hand & Body Wash er en skånsom hånd og kropsvask, der får huden til at føles ren, fugtet og blød uden udtørring. Den luksuriøse gelformel bliver til en rig skum, og de opløftende friske noter fylder badeværelset og omgiver dig i den milde delikate duft.

Nøgleingredienser:

• Bæredygtigt høstet nordisk birkesaft
• Ekstrakt af rød solhat
• Ekstrakt af hyldeblomst

Mayfair No. 9 Hand &Body
Lotion er en hurtigt absorberende, men dybt nærende lotion, der er velegnet til både hænder og krop.
En kombination af fugt og næring med en delikat duft, der gør oplevelsen lig en hjemmespa-behandling. Massér ind på tør hud for en fugtgivende og silkeagtig fornemmelse.

Nøgleingredienser:

• Hjulkroneolie
• Jojobaolje
• Sheasmør
• Sød mandelolje, Vitamin E

Det perfekte par

Hvis du ligesom os er glad for ELEMIS' signaturduft, lanceres nu også et duftlys med samme duft og samme navn. Mayfair No.9, for
at udvide spa-følelsen og uddybe tonerne af lavendel, kamille og geranium, så du kan få den helt rigtige spa-feeling derhjemme!

5 fantastiske facts

ELEMIS MayfairNo.9 Hand & Body Wash og Lotion...

• Lanceres i ELEMIS' første 100% PCR genanvendelige flaske designet til at blive genopfyldt og genbrugt.

• Er ELEMIS' første genopfyldelige produkt nogensinde, som sparer 80 % plast sammenlignet med køb af en anden detailflaske.

• (Hand & Body Wash) er formuleret til at være venlig mod miljøet, produktet er 95% biologisk nedbrydeligt og fri for PEGs og SLS.

• Lanceres i ELEMIS' britiske signaturduft MayfairNo.9, som er inspireret af vores bedst sælgende Pro-Collagen Cleansing Balm, med 9 udvalgte æteriske olier.

• (Hand & Body Lotion) har en formel med fuldt sporbart og bæredygtigt produceret sheasmør og stjerneblomstolie.

Lancering

ELEMIS Mayfair No. 9 Hand & Body Wash og Lotion lanceres i September 2022

PRIS: Hand & Body Wash 259 DKK | 300 ml Hand & Body Lotion 289 DKK | 300 ml

Om ELEMIS

Som et britisk, førende hud- og wellnessmærke er ELEMIS globalt anerkendt for at udnytte kraften i naturlige ingredienser og videnskabelig innovation. Hver banebrydende formel testes for at sikre transformative resultater. ELEMIS opretholder et konstant fokus på din hud, din krop og dit velbefindende. ELEMIS produkter forhandles globalt i 42 lande.

• Skønhed

• hudpleje