Boost Your Glow! - med den nye Pro-Collagen Glow Boost Exfoliator fra ELEMIS

Få gløden tilbage

ELEMIS udvider nu sin portefølje af renseprodukter med en ny og glødforbedrende eksfolierende rens til ansigtet.

Er din hud ru, tilstoppet eller ujævn kan en effektiv eksfoliering være nøglen til en lysere og mere klar teint. Pro-Collagen Glow Boost Exfoliator tilbyder ikke kun en følelse af "hjemmespa" ud over det sædvanlige, men hjælper også med at fjerne døde hudceller, hvilket forbedrer cellefornyelsen og giver en fornyet og mere glat hud.

ELEMIS Pro-Collagen Glow Boost Exfoliator

ELEMIS introducerer den NYE Pro-Collagen Glow Boost Exfoliator, en glødforbedrende hududglattende mekanisk eksfoliering, der er formuleret med samme blanding af olier, voks og aromatiske dufte som den bedst sælgende Pro-Collagen Cleansing Balm.

Ved hjælp af blide eksfolierendecelluloseperler fra grantræer og en hudblødgørende trio af Hjulkrone-, Hyldebær- og Optimega olier, forbedrer denne eksfoliering din renserutine ved forsigtigt at fjerne døde hudceller og give dig en strålende teint.
Perfekt til at pleje og forberede og huden til de næste produkter, og tillader tilmed de efterfølgende produkter i din rutine, at blive absorberet dybere i huden og skabe en mere jævn base for din makeup.

Din hud efterlades ren, frisk og glat.

ELEMIS Pro-Collagen Glow Boost Exfoliator
ELEMIS Pro-Collagen Glow Boost Exfoliator lanceres 1 juni 2023.

NØGLEINGREDIENSER

En blødgørende trio af olier - En delikat blanding af: Hjulkrone, Hyldebær og Optimega olier der er rige på essentielle fedtsyrer for at blødgøre, udglatte og nære huden.

Milde eksfolierende celluloseperler- De eksfolierende perler af cellulose kommer fra grantræer og er et ikkeplastisk alternativ til mikroperler, der arbejder for forsigtigt at fjerne død hud og give en glat og smidig teint. På grund af den sfæriske form af de eksfolierende perler kan de være mere blide og mindre irriterende end uregelmæssigt formede partikler.

Fugtforbedrende Padina Pavonica - En brun og vifteformet alge, der findes på Middelhavskysten, som er rig på polysaccharider, der genopretter en dehydreret hud for at bevare fugten og giver en synligt strålende hud.

Rose & Mimosa-Voks - Disse hudblødgørende og beroligende blomstervokse udvindes fra de æteriske olier fra den respektive blomst og bidrager til den dekadente struktur af denne hudpolerende balm.

FORBRUGERTEST

• 100% Oplevede at deres hudstruktur syntes forbedret.*
  • 100% Oplevede at deres makeup blev anvendt mere effektivt efter eksfoliering med dette produkt. *
  • 98% Mente at dette produkt fik deres hud til at se klarere ud.*
  • 98% Synes at dette produkt var et perfekt løft i deres regelmæssige hudplejerutine.*
  • 90% Var enige i at dette produkt øgede hudens udstråling.*

*Uafhængig forbrugertest april 2022. Resultater baseret på 54 personer over 4 uger &; uafhængige forbrugertests september 2022. Resultater baseret på 50 personer over 2 uger..

ANVENDELSE

Pro-Collagen Glow Boost Exfoliator kan bruges til at forbedre ELEMIS´ anbefalede dobbeltrensningsritual.
For en luksuriøs eksfolierende behandling kan Pro-Collagen Glow Boost Exfoliator bruges 2 til 3 gange om ugen som et dobbelt renseprodukt for at fremme en ren og stålende hud. Fordeles med fingerspidserne i cirkulære bevægelser og masseres ind i fugtig hud for blid eksfoliering eller på tør hud for en dybere eksfoliering. Tilsæt lidt vand og se eksfolieringen forvandle sig fra en hudblødgørende balm til en fugtgivende mælk. Bliv ved med at massere, og skyl af med varmt vand, påfør din valgte ELEMIS-toner og fortsæt med din daglige hudplejerutine.

ELEMIS Pro-Collagen Glow Boost Exfoliator lanceres 1 juni 2023 / RRP: 599 DKK | 100 ML

ELEMIS ENGAGERER SIG I NATUREN

Som en del ELEMIS´ B-Corp-rejse har de forpligtet sig til at fokusere på at beskytte og genoprette biodiversiteten, have en mere
positiv indvirkning på klimaet og styrke både mennesker og samfund til en bedre fremtid.
Den Starflower Oil, der anvendes i dette produkt, kan spores fuldt ud til en 5. generations gård i Storbritannien og presses mindre
end 1,5 miles fra, hvor den høstes. ELEMIS har arbejdet med britiske landmænd for at støtte deres rolle i at opretholde en sund
bi bestand og samtidig støtte deres indkomst som en del af Bee Friendly Project.

• Skønhed

Dermarome er en del af Dermanordic, Nordens førende distributør af professionel hudpleje og makeup. Virksomhedskoncernen inkluderer også kosmetologskolerne; Elisabethskolan i Stockholm, Skin Care Academy i Oslo og Kosmetologskolen i København.

I vores danske produktportefølje arbejder vi med følgende professionelle, håndplukkede brands; BY TERRY, ELEMIS, Aurelia, PRIORI, LÖWENGRIP, NIOD, The Ordinary, The Chemistry Brand, GROWN ALCHEMIST, Browgame Cosmetics, Grande Cosmetics, Skinbetter science, LOVA SKIN og N.C.P.