Nu tilbyder Krak deals på din iPhone

Krak tager det næste skridt på markedet for deals ved at gøre det muligt at købe dagens deal direkte i mobilen. Det aktuelle tilbud kommer frem, når man åbner Kraks app på sin iPhone, og købet kan gennemføres med det samme via telefonen.

”Vi er stolte over at være blandt de første i Danmark, som tilbyder social nethandel på mobilen. Med smartphonens voldsomt stigende popularitet flytter stadig mere datatrafik over på telefonen, og derfor er det et naturligt skridt at tage. Krak har en lang tradition for at føre købere og sælgere sammen, og det agter vi at fortsætte med at gøre på det spirende danske marked for mobilshopping. Krak Deals på iPhone er blot det første eksempel på, hvordan vores lokalt orienterede tilgang til mobil søgning kan øge relevansen for både brugere og annoncører,” siger Stefan Kercza, adm. direktør for Eniro Danmark, som står bag Krak.

Kraks iPhone-app er til dato hentet af næsten 200.000 danskere, som nu blot skal installere en opdatering til app’en for også at få Krak Deals på mobilen.

Med app’en kan brugeren se dagens deals i alle de byer, hvor Krak Deals finder gode tilbud. Deals kan købes direkte i mobilen med betaling via Dankort.

Krak Deals findes i første omgang kun til iPhone, men kommer om kort tid også til Android-telefoner. App’en til iPhone kan hentes i Apples App Store. Se introduktionsfilm til app'en her: http://www.youtube.com/watch?v=aoZKNH6pbGo

Fakta om Krak Deals

· Krak Deals har siden juni 2011 udbudt deals på varer og ydelser, som giver brugeren mindst 50% rabat i forhold til normal pris.

· En deal gælder i en begrænset periode, eller indtil det maksimale antal er solgt.

· Nye deals præsenteres på Krak.dk, som er Danmarks mest besøgte website med knap 1,9 mio. månedlige brugere, jvf. FDIMs seneste Topliste.

· I første omgang tilbydes deals i København, Aarhus, Odense og Aalborg.

· Se mere på www.krakdeals.dk og www.facebook.com/krakdeals.

Fakta om Krak på iPhone

· Kraks iPhone-app er til dato hentet af næsten 200.000 danskere.

·  Med Krak på iPhone får brugeren en virtuel vejviser, som gør det nemt at søge efter produkter, firmaer og personer direkte i telefonen.

· App’en er baseret på teknologien Augmented Reality, som kombinerer kamera, GPS og kompas med firma- og kortdata fra Krak.

For mere information
Rune Lindqvist, tlf. 28 44 24 07.

• iphone app
  • krak deals
  • stefan kercza

Eniro er den førende udbyder af søgetjenester og telefonbøger på det nordiske marked. Eniros medier forbinder købere og sælgere og gør det nemt at finde personer og firmaer.
Eniro har 3.700 ansatte i de nordiske lande og Polen. Eniro har været noteret på OMX Nordic Exchange Stockholm siden 2000 og har hovedsæde i Stockholm.
Eniro Danmark udgiver blandt andet søgetjenesterne Krak.dk og Eniro.dk samt Mostrup Vejviser, Den Røde Lokalbog og Kraks Kortbøger. I Danmark vil Eniro efter overtagelsen af De Gule Sider have ca. 390 ansatte. Læs mere på www.eniro.com.