Forenede Service går med i velgørende nonprofit organisation

Forenede Service går med i velgørende nonprofit organisation

Det er nu ikke nyt. Forenede Service har alle dage søgt at tage et socialt ansvar i forhold til det omkringliggende samfund. Men nu er virksomheden også blevet aktivt medlem af en nonprofit organisation, der tager arbejdet omkring virksomheders sociale ansvar alvorligt. Nemlig organisationen Code of Care:
“Code of Care arbejder for, at flere virksomheder tager et socialt ansvar - blandt andet ved at ansætte mennesker med psykiske, fysiske eller sociale udfordringer i livet. Til fordel for samfundet, virksomheden og det enkelte menneske,” forklarer regionschef i Forenede Service Ejnar Olsen, der har været initiativtager til at virksomheden er blevet medlem af organisationen.

Flere trives og færre sorteres fra
Social ansvarlighed er oppe i tiden, men ikke blot som et modefænomen, vurderer Ejnar Olsen:
“Virksomheder der kærer sig for og tager hånd om det omkringliggende samfund opnår også på længere sigt stolthed, engagement og loyalitet blandt sine medarbejdere, leverandører og kunder. Og Forenede Service har i årevis med stolthed bidraget til fælleskabet, derfor er det helt naturligt, at vi nu indtræder som medlem i denne velmenende og engagerede organisation, som Code of Care er,” forklarer Ejnar Olsen.
Code of Care er ifølge organisationen selv etableret af virksomheder, støttet af virksomheder og arbejder for virksomheder - og at flere trives og færre sorteres fra på danske arbejdspladser.

Du kan læse meget mere om organisationen Code of Care på hjemmesiden www.codeofcare.dk

Regionschef Ejnar Olsen fra Forenede Service ses på billedet ovenfor.