Skønhed starter indefra

Forever Marine Collagen er et kosttilskud med fokus på hud, hår og negle. Marinekollagen har fået selskab af A- og C-vitamin, biotin, mineralet zink og coenzym Q10 i smarte portionspakker.

Renseprodukter, lotions og serum er herlige produkter, men hudpleje starter indefra. Derfor er Forevers nyeste hudplejeprodukt et kosttilskud. Forever Marine Collagen booster kroppen med kollagen, vitaminer og mineraler med fuld fokus på pleje hud, hår og negle indefra.

Kollagen fra havet

Som navnet antyder, indeholder Forever Marine Collagen kollagen fra havet. Man skelner mellem bovinekollagen fra kvæg og marinekollagen fra fisk. Peptidmolekylerne i marinekollagen er mindre, så de er lidt lettere for kroppen at optage.

Vitaminer og mineraler

Foruden marinekollagen indeholder de smarte portionspakninger både C-vitamin, der bidrager til normal kollagendannelse, og zink, der bidrager til at vedligeholde normale negle. Indeholder også A-vitamin, der bidrager til at vedligeholde normal hud, biotin, der bidrager til at vedligeholde normal hud og normalt hår, samt coenzym Q10.

Færdigblandet og klar

Oven i det indeholder de færdigblandede portionspakker en lang række botaniske ingredienser, som acerola, grøn te, gojibær og ekstrakt af sort peber, piperin. Tilsammen bevirker disse ingredienser, at Forever Marine Collagen ikke smager den mindste smule af fisk, men har en frisk og syrlig bærsmag. Forever Marine Collagen er klar til at drikke, hvor som helst og når som helst.

• Sport

Forever er en af Skandinaviens største virksomheder med direkte salg inden for sundheds- og hudplejeprodukter. Vi startede i 1978 i USA og har i dag forhandlere i cirka 160 lande. Vores vision er at tilbyde muligheden for et rigere liv, både via øget trivsel med vores produkter og via personlig udvikling med forretningsmuligheden. Vi udvikler hovedsagelig produkter inden for kosttilskud, træning samt hud- og hårpleje. At tage ansvar for sin egen sundhed er tidens trend, og vi ser, at stadig flere mennesker interesserer sig for sundere alternativer.