Dressing med både sødme, syrlighed og kant

Lad din næste salat få selskab af vores Aloe Gel Dressing. Sød, syrlig og stærk – en dejlig, frisk kombination, der giver et ekstra pift til ellers lette retter.

Appelsin og ingefær er en rigtig hot og spændende kombination. Syrlighed møder styrke. I vores Aloe Gel Dressing lader vi desuden honningen give et sødt strejf til maden. Og så har vi jo naturligvis tilføjet vores specialingrediens, Aloe Vera Gel. Et helt fantastisk kosttilskud. Indeholder 99,7 % af den fineste indergelé fra Aloe vera samt C-vitamin, der blandt andet bidrager til at beskytte cellerne mod oxidativ stress og til at mindske træthed og udmattelse. En dressing, der pifter både salaten og humøret op!

Ingredienser

• 1 spsk. Forever Aloe Vera Gel
  • ½ dl olivenolie
  • ½ spsk. friskpresset ingefær
  • ½ dl friskpresset appelsinsaft
  • 1 tsk. Forever Bee Honey
  • Salt og peber

Anbefalet pris Aloe Vera Gel 269 kr.

Anbefalet pris Forever Bee Honey 179 kr.

Vil du gerne teste vores produkter? Så kontakt vores Marketing Coordinator Malin Målaskog. Sig også gerne til, hvis du ønsker at skrive om vores produkter, så hjælper vi med at sprede budskabet på vores sociale kanaler, hvor vi har 140.000 følgere!

• Sundhed, diæter, osv.

• recipe