Nye navne gør det nemmere at vælge den rigtige motorolie

Nye navne gør det nemmere at vælge den rigtige motorolie

Nu laver vi en tydeligere navngivning, så du nemmere kan vælge rigtigt blandt vores motorolier. TITAN PRO for professionel, og TITAN FLEX for fleksibel. Uanset om du har brug for et produkt, som opfylder en særlig godkendelse, eller vil dække en større del af bilparken ind, finder du motorolien hos os.

TITAN PRO
for PROFESSIONEL

Produkterne i TITAN PRO-familien er karakteriseret af et tydeligt fokus på en bestemt OEM-specifikation. Disse produkter er udviklede, optimerede og godkendt til en specifik anvendelse.
TITAN FLEX
for FLEKSIBEL

Produkterne i TITAN FLEX-familien er ideelle til produktrationalisering af flere bilmærker. De kombinerer flere forskellige godkendelser med henblik på at dække en stor del af markedsbehovet.

Niels Højer

Pressekontakt Managing Director FUCHS Denmark +45 29100400

FUCHS LUBRICANTS DENMARK ApS er en del af en global koncern med tyske rødder. Vi udvikler, producerer og distribuerer en bred vifte af smøremidler og special produkter. I tæt samarbejde med vores kunder, udvikler vi innovative og skræddersyede smøremiddelløsninger til alle typer af industri som eksempelvis bilindustrien, bygge- & entreprenør virksomhed, energi- og transportsektoren, fødevare- og fremstillingsindustrien, land- & skovbrug, stål-, metal- og cementindustrien etc. etc.

Tuborg Boulevard 12, 3