Gå til indhold
RENOLIN ZAF 32 XHV – Ny hydraulikolie med høj forskydningsstabilitet, som kan anvendes inden for et bredt temperaturområde.

RENOLIN ZAF 32 XHV er en nyudviklet zink- og askefri hydraulikvæske med et meget højt viskositetsindeks, som kan anvendes ved lave temperaturer. Den er beregnet til cirkulations- og lejesmøring samt til generelt brug i hydraulikudstyr. Den er velegnet til både mobil og stationær hydraulik, der kræver en HVLP-hydraulikvæske, som kan anvendes ved lave temperaturer.

Egenskaber

• Lav skumning
  • God luftudskilning
  • Høj aldringsbestandighed
  • God korrosionsbeskyttelse (stål og kobber)
  • Meget gode slitagebeskyttende egenskaber
  • Meget højt viskositetsindeks kombineret med meget høj forskydningsstabilitet
  • Fortræffelige egenskaber ved lave temperaturer
  • Kan anvendes inden for et bredt temperaturinterval
  • Ny zink- og askefri additivteknologi

Niels Højer

Pressekontakt Managing Director FUCHS Denmark +45 29100400

FUCHS LUBRICANTS DENMARK ApS er en del af en global koncern med tyske rødder. Vi udvikler, producerer og distribuerer en bred vifte af smøremidler og special produkter. I tæt samarbejde med vores kunder, udvikler vi innovative og skræddersyede smøremiddelløsninger til alle typer af industri som eksempelvis bilindustrien, bygge- & entreprenør virksomhed, energi- og transportsektoren, fødevare- og fremstillingsindustrien, land- & skovbrug, stål-, metal- og cementindustrien etc. etc.

Tuborg Boulevard 12, 3