Gunnebo kåret som Årets sikkerhedsvirksomhed 2017

Gunnebo Nordic fik på Security User Expos sikkerhedsbanket overrakt prisen Årets sikkerhedsvirksomhed. Prisen bliver hvert år uddelt af magasinet Detektor i samarbejde med SikkerhedsBranchen.

Gunnebo har de sidste mange år arbejdet fokuseret på at styrke salget på sikkerhedsløsninger med høje klassificeringer, for at at kunne beskytte mennesker, steder og områder mod angreb med f.eks. skud, brand, eksplosion og manuelle angreb.

Læs mere om sikring af bygninger og mennesker her

Derudover har Gunnebo været aktiv indenfor sikring af kontanter i brancher som f.eks. finansverden, CIT og detail.

Begrundelsen for denne udmærkelse er:

"Gunnebo har ikke bare været en spiller på sikringsmarkedet i årtier, men også en drivende kraft bag foreningen SikkerhedsBranchen siden dens tidlige dage. De sidste år har virksomheden været særdeles aktiv indenfor terrorsikring, sikring af kontanter og den politiske kamp for at bevare danskernes ret til at bruge kontanter. Derudover har Gunnebo engageret sig i SikkerhedsBranchens mekaniske udvalg og varetaget formandsposten gennem mange år"

Tom Christensen, Nordic Director, modtog prisen på vegne af A/S Gunnebo Nordic.

"Det er fantastisk at kunne fejre denne succes og positiv anerkendelse fra vores kolleger i branchen", udtaler Tom Christensen.

Terrorkonference

På terrorkonferencen på Security User Expo, afholdte Henrik Hansen fra A/S Gunnebo Nordic et indlæg om skudsikring, hvor han bl.a. præsenterede den nye sikkerhedsdør DarTek IA-K47 som går udover standarden og tester mod Kalashnikov.

• Kriminalitet, jura, retsspørgsmål

Gunnebo er ledende leverandør af sikkerhedsløsninger. Vi leverer skræddersyede løsninger indenfor passagesikkerhed, værdiopbevaring, håndtering af kontanter og elektronisk sikring til en lang række brancher

Tine Madsen

Pressekontakt Marketing Communication Manager Marketing, PR og kommunikation +45 70 10 56 00