Icelandair tilbyder fly til New York og Boston fra Billund

Islands førende flyselskab, Icelandair, tilbyder transatlantiske fly til New York og Boston i USA, fra Billund i Danmark, med mulighed for stop-over i Island uden ekstragebyr.

Fra juni vil Icelandair have særlige tilbud på deres fly til New York og Boston fra Billund, hvor passagererne får mulighed for at besøge disse spændende steder på Nordamerikas østkyst.

New York City er en dynamisk by, fuld af kulturelle steder, butikker og spændende aktiviteter. Byen der også kaldes The Big Apple, er hjemsted for Frihedsgudinden, Empire State Building, Amerikas Naturhistoriske Museum og det idylliske åndehul, Central Park. — Der er noget for enhver smag i New York City.

Boston er en by som alle bliver forelskede i. Byen har et smukt hvælvet landskab dækket med skove med utallige muligheder for guidede ture til steder som Salem, Cape Cod og Martha’s Vineyard.

Yderligere er der fine forbindelser til Seattle og Washington DC mellem den 21. september og den 22. oktober.

Passagererne vil også have mulighed for et stop-over i Island uden ekstragebyr inden de flyver over Atlanterhavet til USA's østkyst. I maj bliver Island ,midnatssolens land‘ hvor solen ses 24 timer i døgnet. Så bliver Island Atlanterhavets kulturelle knudepunkt, med blomstrende underholdning, festivaler, koncerter, kunstudstillinger og sportsbegivenheder.

Vil du vide mere om fly til New York og Boston fra Billund og om stop-over i Island, så besøg www.icelandair.dk

• Ferie

• Fly til Boston