Meet in Reykjavik – Nordeuropas bedste City Convention Bureau 2013

Island har høstet stor anerkendelse hos branchefolk i den internationale konference- og kongresverden. Branchebladet MICE Report har tildelt Reykjavik Convention Bureau, Meet in Reykjavik titlen ”Nordeuropas bedste Convention Bureau”.

Meet in Reykjavik havde skarp konkurrence fra andre lige så kvalificerede destinationer, men vandt blandt andet på en frisk og dynamisk marketingstrategi, som blandt andet overbeviste MICE Report om, at Island er en helt unik konference-og kongresdestination. Anerkendelsen er også med til at understøtte og supplere Icelandairs intense markedsføring af Island.

”Taget i betragtning, at det ikke er mere end et år siden at Meet in Reykjavik blev etableret, er det en stor anerkendelse”  siger MICE Reports redaktør Charles Vandeleur. Islands styrke er islændingenes varme, gæstfrihed og afslappede tilgang til tingene og selvfølgelig det faktum, at Island er Nordens  eksotiske medlem. Infrastrukturen er i top og så tager det maksimalt tre timer at kommer dertil fra de øvrige nordiske lande. Alle disse faktorer gør Island til en meget spændende og konkurrencedygtig destination, når snakken falder på internationale konferencer- og incentiverejser.

Meet in Reykjavik er en såkaldt non-profit marketingorganisation, hvis formål er, at assistere,  promovere og arrangere internationale møder, konferencer og begivenheder i Reykjavik. Organisationen støttes af City of Reykjavik, Icelandair, Promote Iceland og andre virksomheder inden for turistbranchen. Meet in Reykjavik tilbyder gratis ekspertise, råd og vejledning, stiller materiale til rådighed m.m.

Inspiration til næste konference kan ses på www.meetinreykjavik.is.

Icelandair har afgange til Island fra ni byer i Sverige, Norge, Finland og Danmark  heriblandt de respektive hovedstæder. Icelandair flyver desuden til 11 destinationer i Nordamerika. Se alle destinationer, priser og tider på icelandair.dk.

• Arbejdsliv

• ferie i island