En dag i selvforkælelsens tegn

En dag i selvforkælelsens tegn

Den 11. november er Singles’ Day, og det fejrer JYSK hele weekenden, hvor det er tilladt at forkæle sig selv lidt ekstra.

Selvforkælelse kan for eksempel være at nyde en dag med afslapning og ro. Skab en wellness-stemning i hjemmet med hyggelige stearinlys med duft eller en duftolie på badeværelset, og iklæd dig en lækker, vaflet badekåbe.

Forny soveværelset med et blødt sæt sengetøj, fine pyntepuder eller et smykkestativ til dine yndlingssmykker. Bademåtten på badeværelset kan også skiftes ud med en, der har et rosende statement. Den kan fungere som en lille reminder i den travle hverdag om at huske at prioritere og forkæle sig selv.

Hvad er Singles’ Day?

Singles’ Day stammer fra Kina og var oprindeligt en dag, hvor man fejrede at være single. I dag er det også kendt for at være en dag, hvor man kan forkæle sig selv lidt ekstra med gode tilbud, uanset om man er single eller ej.

Udvalgte varer

Med over 3.300 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.