I denne kollektion er der fokuseret på at gøre produkterne praktiske og små, så de passer til alle badeværelser.

Få plads til mere med den nye Nordic Bath-kollektion

Den nye Nordic Bath-kollektion fra JYSK har en række produkter, der er designet til at kunne passe ind i alle badeværelser og udnytte pladsen bedst muligt.

Uanset om du bor i lejlighed, hus eller har et gæstebadeværelse, som trænger til fornyelse, rummer JYSKs nye Nordic Bath-kollektionen produkter, der passer til alle badeværelser.

”I denne kollektion har vi særligt fokuseret på at gøre produkterne praktiske og små, så de også passer til mindre badeværelser. På samme tid kan de skabe mere plads på større badeværelser,” siger Laurence Muller, som er Category Manager for Bathroom hos JYSK.

De mindre produkter ser du eksempelvis med BOLIDEN-serien, hvis sæbepumpe og tandkrus er designet til at kunne passe til en lille håndvask. De kan desuden stilles på de matchende bakker HARADS, der med sit blomstermotiv samtidig tilføjer mønstre og farver til den neutrale serie.

Plads til nytænkning

”Vi har med denne kollektion samtidig fokuseret på produkter, som kan optimere badeværelset,” siger Laurence Muller.

Det er eksempelvis tilfældet med den nye duftolie HURVA, der nytænker den klassiske duftolie. Her er duftpinde udskiftet med en duftblomst i papir, således at den udover at give en skøn duft af rose og bær samtidig giver badeværelset en fin dekoration.

Kollektionen rummer flere produkter med alsidige funktioner som eksempelvis med opbevaringsglasset GRUMS.

”GRUMS passer i sin størrelse perfekt til vatrondeller og vatpinde, og skal du spare plads kan beholderen eksempelvis placeres oveni låget, men låget kan også fungere som en separat skål til eksempelvis at opbevare smykker,” siger Laurence Muller.

Har du brug for mere opbevaringsplads, er det nemt at udnytte væggene med hængekurvene OPE flettet i FSC-certificeret nåletræ (FSC® N001715), som eksempelvis kan indeholde velværeprodukter eller et farverigt håndklæde som SEGERSTA. Kurvene gør det nemt for både dig og dine gæster at finde, det man lige står og mangler.

Alle produkter fra den nye kollektion kommer til salg fra den 19. april i JYSK-butikker og på JYSK.dk

Højdepunkter fra kollektionen

• Duftolien HURVA giver sammen med de blomstrede keramikbakker HARADS badeværelset et blødt look, der indbyder til hygge.
  • BOLIDEN-serien, som består af en sæbepumpe, tandkrus og toiletbørste er lavet i beige stentøj, der giver serien sit minimalistiske udtryk.
  • Det garnfarvede bomuldshåndklæde SEGERSTA kommer i en ny farve af lilla nuancer og er lavet af 30% genanvendt bomuld.

Med over 3.400 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.